return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Varför alltid fel mixar?
View this Thread in Original format
reveal
Varför blir det alltid den sämsta versionen som hamnar på videon/i radio? Inte konstigt att folk förknippar vissa artister/låtar med trance. Senaste exemplet är Iio - Rapture. Tex Riva Remix är ju skitbra, men videoversionen är ju kass som fan...
[A|ienFactory]
Videomixen är bättre lämpad komersiellt och den är kortare. En video får ju inte va längre än 3:30 typ.
:D:D
reveal
men själva låten suger, även om den är bättre anpassad ju
[A|ienFactory]
Var har du sett videon egentligen??
Ravesquad
dom kör den på ztv-klubb på nätterna.. videoversionen av kosheen suger också och videon suger..
[A|ienFactory]
Jag har inte sett ZTVklubb på ett tag nu, kanske ska ta och kolla up vad de spelar för skit.:D:D
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
dom kör den på ztv-klubb på nätterna.. videoversionen av kosheen suger också och videon suger..

japp... så ligger det till
men är Kosheen bra i någon "vanlig" version? är det inte bara för att den är ihopmixad med flight 643 som den har blivit känd i trancekretsar? och isf är det ju inte kosheen som är bra utan tiesto
[A|ienFactory]
Jag tycker inte om skiten över huvudtaget.
x-dream
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Videomixen är bättre lämpad komersiellt och den är kortare. En video får ju inte va längre än 3:30 typ.
:D:D

Det är jävligt synd att dom inte får vara längre....Någon som brukar kolla på partyzone på mtv eller....Har inte gjort det på ett tag...Finns det kvar eller....
reveal
det finns kvar, såg att det var igår, men jag kollad einte så noggrannt

Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
det finns kvar, såg att det var igår, men jag kollad einte så noggrannt

jag såg lite och det e sämre än z-tvs som också e dåligt.. på gamla goda simones tid var det ju lite underground iaf.. igår va nog sash equador mest underground..
x-dream
quote:
Originally posted by Ravesquad

jag såg lite och det e sämre än z-tvs som också e dåligt.. på gamla goda simones tid var det ju lite underground iaf.. igår va nog sash equador mest underground..

Okej har det blivit så dåligt....Var bättre förr när Simone var med...Hon är ju så snygg....

Har ett gammalt video band från love parade 96 som är från mtv...Simone höll i det...Då var musiken mycket bättre...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement