|
Johan Gielen: Dit kan echt niet!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Origin X |
| Hoe hebben ze dat gedaan joh, zo'n: ''cassettebandje wat te lang in de zon heeft gelegen'' sound. kvind het wel orgineel LOL:D |
|
|
| Henkie_henk |
You know im dreaming of you... en dan krijg ik spastische trekjes..
blie blie blieee |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dank dank |
no probs Blueball:p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ik heb dit eerder gehoord,
alleen geen idee waar......wel behoorlijk bagger ja!:D |
|
|
| Gekhous |
HOERA VOOR GIELEN!!!!
eindelijk beginnen steeds meer mensen in te zien dat die gozer nix voorstelt!!! |
|
|
| raoel |
ik zou graag willen oordelen
de link werkt alleen nie
| quote: | Bulletin Message
Invalid attachment specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
|
da krijg ik dan |
|
|
| tijs08 |
ja hier was ik al bang voor,
Zal wel gedelete zijn door 1 van de moderators, het was ook zoon klote nummer!
maar als je hem echt wilt horen zal ik hem nog wel even proberen te uppen. |
|
|
| raoel |
| Ja hij doet het!!! :) |
|
|
| tijs08 |
nou daar moet je erg blij mee zijn;)
wacht maar tot je hem gehoort hebt:whip: |
|
|
| raoel |
ow ja
mijn reactie :p
Ik vin dit nummer niet kunnen voor gielen, kan wel voor in de lokale discotheek. Want het is wel een geinige sound, er een hoop platen die nog veel slechter zijn, en ook door top DJ's worden gedraait.
Is dit nummer trouwens nie van Yoji Biomehanika???
Toch niet echt zijn stijl, maar ja. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by tijs08
Zal wel gedelete zijn door 1 van de moderators, het was ook zoon klote nummer!
|
Mmmm nie dak weet heur.. |
|
|
|
|