return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Johan Gielen: Dit kan echt niet!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
meneer gielen heeft zeker zn beste tijd gehad ofzo :D
The Groove
quote:
Originally posted by raoel

Is dit nummer trouwens nie van Yoji Biomehanika???


Nope! Ik denk dat jij Look@Heaven bedoelt... maar das wel een cool nummer, dit is flinke bagger (zoals we er met z'n allen over eens zijn :D )
dj_highforce
volgens mij heeft Johan een aantal gaten in zijn vinyl gerosst..
V.A.L.S.
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Alpha
meneer gielen heeft zeker zn beste tijd gehad ofzo :D


meneer Gielen is gewoon een overhypte dikke pad, die maar lekker op kinderfeestjes als de Mega Music Dance Experience moet blijven draaien, waar die met een limoussine heengebracht wordt om op zn speelgoed keyboard te kunnen spelen!! En ohoh wat zal iedereen hem goed vinden omdat die de ene top40 hit na de andere draait!



zo, daar had ik nou even zin in! :)
Ruben_Dubbink
Leuke reactie Jukx! Vinnhet wel humor,
Die Gielen heeft wel een behoorlijk groot ego geloof ik, zeg niet dat ie altijd slecht draait, maar hij vind zichzelf wel heel wat!
Pjotr G
AAAAH

WAT EEN SLECHTE KEUZE VOOR N LEAD INSTRUMENT
Na ja goed dit zegt me weinig over gielen, maar heel veel over degene die deze plaat heeft gemaakt....dat geluidje zou je wel goed kunnen gebruiken in een techno-plaat ofzo...maar toch niet voor n trance-melodietje bleh.

Sampletechnieken les 1: houd n stuk vis voor je kat. Neem het gejank van je kat op met een microfoon. Gooi hier nog een of andere flange overheen.

[edit] btw jukx, speelgoedkeyboardje?!?! Dat ding ziet er ECHT geil uit...lekker veel knoppies...ok dat ie niet echt speelt is duidelijk. Blah charley lownoise en mental theo live-revival. Ist trouwens nog gelukt met 909 sound/rebirth? ;) [/edit]
Gekhous
quote:
Originally posted by Jukx


meneer Gielen is gewoon een overhypte dikke pad, die maar lekker op kinderfeestjes als de Mega Music Dance Experience moet blijven draaien, waar die met een limoussine heengebracht wordt om op zn speelgoed keyboard te kunnen spelen!! En ohoh wat zal iedereen hem goed vinden omdat die de ene top40 hit na de andere draait!



zo, daar had ik nou even zin in! :)


*staande ovatie*

ik zou het niet beter kunnen zeggen!!!!

wat een aardappelhoofd is die gozer zeg, bah bah bah
serialkillah
welkom bij de cursus:

hoe kun je de meeste verneukte geluiden krijgen met Fast Tracker II
Jukx
quote:
Originally posted by Pjotr G

[edit] Ist trouwens nog gelukt met 909 sound/rebirth? ;) [/edit]


ja grappig programmaatje man! snap alleen heel veel dingen nog niet! als je weer eens op IRC bent moet je het maar een beetje uitleggen hoor! :)
maarreh...
A=909
B=808
C=???
D=303

klopt het zo een beetje????
Mysteric
quote:
Originally posted by raoel
ow ja
mijn reactie :p

Is dit nummer trouwens nie van Yoji Biomehanika???
Toch niet echt zijn stijl, maar ja.


Ja..tis wel van Yoji Biomehanica. Namelijk:
Yoji Biomehanica - Seduction (trance mix)

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Mysteric


Ja..tis wel van Yoji Biomehanica. Namelijk:
Yoji Biomehanica - Seduction (trance mix)


ik heb hem even gedownd en ik vind het wel een grappig nummertje :) ik heb maar meteen op cd gebrand :p
Remy D
Nou ik ga vanavond weer lekker 2 uur uit mijn plaat op Gielen!!! :D:D:D Want ik vermaak me altijd best als hij draait. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement