return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איפה אפשר למצוא מיקסר????
View this Thread in Original format
clubsolutely
מישהו יודע אם יש באינטרנט [אתרים ישראליים] שמוכרים מיקסרים וציוד
או אפילו לוחות מודעות באינטרנט שמתעסקים בזה ?
s0undw4v3
לא כדאי לקנות ציוד ממישהו מהאינטרנט... עדיף חדש או יד שניה אבל מחנות...
הנה שתי חנויות טובות


BEATMAN
חנות לציוד בדיזינגוף סנטר
03-5280271

א.ב. אלקטרוניקה - נמצאים בחולון - היבואנים של ווסטאקס
03-5560893
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by s0undw4v3
לא כדאי לקנות ציוד ממישהו מהאינטרנט... עדיף חדש או יד שניה אבל מחנות...
הנה שתי חנויות טובות


BEATMAN
חנות לציוד בדיזינגוף סנטר
03-5280271

א.ב. אלקטרוניקה - נמצאים בחולון - היבואנים של ווסטאקס
03-5560893


יש לך אולי מחירים?
:conf: :conf: :conf:
yonih
הייתי ב
BEATMAN
והם רצו למכור לי
vestax 175pcv
ב 2500 שקל. תגידו לי אתם זה לא נקרה לגנוב?
s0undw4v3
כן...
הם לא מאוד זולים, אבל אפשר להתמקח פה ושם...

נסה להתקשר ל-א.ב. אלקטרוניקה ותשאל שם
DJ-Kreing^^
הייתי בחנות הזאת בדיזינגוף
שאלתי שם עם יש להם איזה מיקסר למתחילים, אז הם הביאו לי משהו מעפן רצח
נראה לי זה היה
Gemini PMX-60
ב800 שקל.
ו
Gemini CDJ-10 אחד
ב 1200
פשוט זייני שכל

ואין להם גם מבחר רק דברים של
Gemini
Ariels
? אתה מחפש מיקסר טוב
לך לבסט-ביי
אני הבאתי אותה במיקסר בן זונה
! כל היום אני מכין מיקסים

מיקס תות-בננה
מיקס פירות
מיקס שוקו-גלידה

ויש עוד ים מיקסים טובים
s0undw4v3
א.ב. אלקטרוניקה
03-5560893

הם דיי זולים

טכניקס אחד ב-4100 שקל כולל מע"מ
clubsolutely
יש גם את פיוניר בארלוזורוב 15 ת"א


אני מצאתי את המיקסר
DJM-300
משהו קטלני
חייבים לראות
http://pioneerprodj.com/products/djm300/djm300.mv

ב- 1740 שקל

מה אתם אומרים...?
DJ-Energy
מיקסר נראה חמוד לאללה למתחילים
אבל אם אתה רוצה משהו יותר חזק הייתי מציע את ה
DjM-500
של פיונר
קטלני ביותר עם זוג של
Pionner CDJ -100
!!!

מומךץ בחום

DJ-Kreing^^
clubsolutely - עם הייתה בארלוזורוב אולי בדקת מחירים
כמה עולה
CDJ 100
??
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by s0undw4v3
א.ב. אלקטרוניקה
03-5560893

הם דיי זולים

טכניקס אחד ב-4100 שקל כולל מע"מ


באמת?!?!?
אז אולי שווה לי פשוט לקנות בארץ!!!
במקום לייבא מארהב?!?!

מה אומרים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement