|
[14-08-2005] Tomorrowland - Recreatiegebied De Schorre, Boom (BE)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| Ik zit er ook wel serieus over na te denken om hierheen te gaan. Lijkt me sowieso leuk om eens een festival buiten Nederland mee te pakken, de line-up is geweldig, prijs valt erg mee en op een zondag vind ik ook wel prima eigenlijk! Nu nog even kijken wie er mee willen... :) |
|
|
| Remy D |
| de flyer is ook vet gaaf, en weer een nederlandse organisatie die iets vets doet in Belgie :haha: toeval?? |
|
|
| Muppy |
dit ziet er goed uit! maar eens kijken of ik de 14e nou wel of niet moest werken want anders is dit zeker een optie!!
echt alléén maar goede namen:D |
|
|
| Tim81 |
| Ik ben benieuwd naar de rest van de namen... Want ik ga er eigenlijk niet van uit dat Sasha op de mainstage staat, dus dat zou betekenen dat er nog meer leuke progressive dj's bij zouden moeten komen! |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik ben benieuwd naar de rest van de namen... Want ik ga er eigenlijk niet van uit dat Sasha op de mainstage staat, dus dat zou betekenen dat er nog meer leuke progressive dj's bij zouden moeten komen! |
Sasha komt wel op de mainstage te staan . . . |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by emma
Sasha komt wel op de mainstage te staan . . . |
Dat is in dit geval dus weer jammer... voor Ferry Corsten, Armin Van Buuren en Sven Vath stap ik niet in de auto richting Belgie |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dat is in dit geval dus weer jammer... voor Ferry Corsten, Armin Van Buuren en Sven Vath stap ik niet in de auto richting Belgie |
hier nog 1.
Wel een goede line-up overall, maar als er nu iets meer prog djs staan word het weer interessanter :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Had er zeker wel naartoe willen gaan, altijd vet, feestje in België en ook nog eens Sasha! :cool: maar ben dan op vakantie... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
kan je die flyer ergens krijgen?
greets simon |
niet dat ik weet, ik kreeg hem thuisgestuurd. hij ligt inmiddels wel in de prullenbak hahaha maar het was wel 1 van de meest orginele flyers die ik gezien heb. :) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Remy D
niet dat ik weet, ik kreeg hem thuisgestuurd. hij ligt inmiddels wel in de prullenbak hahaha maar het was wel 1 van de meest orginele flyers die ik gezien heb. :) |
ja was idd leuke flyer/grasmat :D |
|
|
| @win |
Sasha
Ferry Corsten
M.I.K.E.
Fred Baker
Jon O'Bir
Eddie Halliwell
Armin Van Buuren
Mark Norman
Das eigenlijk wel fenomenaal :eek: |
|
|
| eieregooie |
| Tis aardig, iig beter dan de Nederlandse editie... Alleen ik denk dat ik dan ook op vanaktie ben en het betreffende weekend maar even in Zurich doorbreng :) |
|
|
|
|