|
BETA Beach Soccer?
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Op aangeven van Cresto:
Wie wil er een beta ploegske vormen? of zelfs 2...
http://www.sport.be/belgacombeachsoccer/2005/nl/
Zon, zee, strand…én voetbal
Belgacom Beach Soccer zijn 8 aparte recreatieve strandvoetbaltornooien die plaatsvinden tijdens de zomervakantie in vier Belgische badplaatsen. Vorm samen met je vrienden het ideale team, verzin een originele naam en neem deel aan één van de acht dagtornooien. Een niet te missen dag voor alle voetbalfanaten!
Een hele dag fun
# De Belgacom Beach Soccer tornooien staan ongetwijfeld in het teken van zon, zee, strand en voetbal. Maar er is nog meer fun te beleven!
Muziek zorgt ervoor dat niet enkel de spelers maar ook supporters hun voeten kunnen bewegen.
#
Cheerleaders zullen voordoen hoe het moet.
#
Wil je graag je balvaardigheid eens testen? Leg dan het GATORADE-hindernissenparcours af met de bal aan je voet. Misschien zet jij wel de snelste tijd neer.
#
Ga je een duel niet uit de weg? Waag je dan aan de "1 on 1 competitie" en word "Belgacom King of the Beach".
#
Wil je achteraf deze toffe momenten nog eens herbeleven dan kan je de foto’s van je prestaties hier op de site raadplegen.
De winnaars van het dagevent spelen na afloop tegen een selectief gezelschap van ex-Rode Duivels!
Reglement
Iedere ploeg telt 4 veldspelers + 1 reserve
#
De wedstrijden worden zonder doelman gespeeld.
#
Er wordt gespeeld op terreinen van 20 x 12 meter, met aangepaste doelen.
#
De duurtijd van een wedstrijd is 2x12 minuten.
#
Iedere ploeg speelt minstens 4 wedstrijden
#
In de voormiddag wordt er in poules gespeeld, in de namiddag met rechtstreekse uitschakeling.
#
Alle wedstrijden worden met scheidsrechter gespeeld.
#
Alle beslissingen van de organisatie worden door iedereen gerespecteerd.
#
Alle ploegen dienen zich ten laatste om 09u30 aan te melden. Om 10u00 starten de eerste wedstrijden. |
|
|
| Pumaz |
Ik zie het wel zitten :)
Ik zal proberen actiever te zijn dan in Wetteren :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pas wel op, 2x12 minuten op zand is gelijk aan 2x30 minuten op het veld of in de zaal hoor. Das echt superzwaar om te spelen :nervous: |
|
|
| Pumaz |
Daar zeg je zoiets :nervous:
Voor hem binnen te trappen heb je niet veel nodig he :D :p |
|
|
| Buoyant |
heb die folderkes ook in de bus gekregen maar vond het een beetje te zot om daarvoor een dagje naar de zee te gaan, zeker als je ziet dat ge om 9.30 al daar moet zijn :conf:
het is op zich wel een leuk idee, maarja |
|
|
| FredNova |
hadden al met 5 kameraden afgesproken om een ploeg te maken
maar een datum overeenkomen was te moeilijk :nervous:
ondertussen staat mijn zomer al bijna vol (van half juli tot september)
dus: als jullie nog iemand nodig hebben EN ALS IK KAN OP DIE DAG dan doe ik graag mee |
|
|
| Gladius |
| beach voetbal is niet echt m'n ding, maar als we een ploeg (of 2) hebben wil ik wel meedoen |
|
|
| Pheatus |
ik wil gerust meedoen ;)
'tis bij de deur :D
kdacht dat mijn vader daar trouwens scheidsrechter is af en toe. Ma kan mis zijn... |
|
|
| Moondust |
| quote: | | Ik zal proberen actiever te zijn dan in Wetteren |
wetteren??? heb ik iets gemist? :whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Moondust
wetteren??? heb ik iets gemist? :whip: |
Ja, zaalvoetbal :D :p |
|
|
| Moondust |
miljaar en zeggen dat het dan waarschijnlijk in de warande was en dus 5 minuten rijden van bij mij thuis was :whip: :whip:
had ik dat geweten ...:wtf: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Moondust
miljaar en zeggen dat het dan waarschijnlijk in de warande was en dus 5 minuten rijden van bij mij thuis was :whip: :whip:
had ik dat geweten ...:wtf: |
geen nood, we zijn toen toch gewonnen =p |
|
|
|
|