return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
איביזה קוראת לי!
View this Thread in Original format
m0sh
טוב נכון יש כבר ט'רד על איביזה שלי
אבל זה ט'רד פרטי בשבילי לא קשור לנושא איביזה ואני חושב שמין הראוי לפתוח אותו לרגל נסיעתי הארוכה לאיביזה

ובכן...

ביום שבת בלילה אני נוסע לחודשיים באי הפלאים הספרדי!
זה כמובן אם כל התכנונים שלי ילכו כמו שצריך ויהיה לי עבודה
כמובן איני פוסל את האפשרות שימאס לי אחרי חודש ואני יחזור אבל על הנייר יש לי כרטיס לחודשיים ואני יכול לקצר ולהאריך אותו

אז אני מקווה מאד שתבלו ותבואו גם
אני יפרסם את המספר הספרדי שלי שתוכלו לדבר איתי אם אתם באמת רוצים
ואם אתה צריכים מידע...

אז תשמרו על עצמכם!
KrazyDJs
תהנה מושון, חודשיים זה עסק רציני...
קנה לי איזה משהו יפה משם :p

מקווה שתחזור עם קטעים והמלצות לתת לי ;)
cluBBer
פייייייייי כבוד
הייתי מת להיות במקומך

תהנה...
DjChook
אחי, שיחקת אותה
שמור על עצמך!
OREN
אני בטוח שתהנה
תשמור על עצמך ותזיין הרבה
בע"ה ניפגש שם עוד חודשיים!
yaman
קודם כל שמור על עצמך

אחר כך תזיין

ואחר כך תהנה

שימו לב שכול הדרישות האלה זה בעצם תזיין הרבה!!
omergunr
תהנה
:=-D
eXeTik
יפה לך מוש, כמה עלה כל העניין?
oXygen_tEAM
המון בהצלחה שם אחי

אנחנו נתראה מוש ;)
THE_BLUE_DRAGON
במה אתה עובד שם?
תסדר לי גם בבקשה אני טס איתך היום מצידי...:eyes:

m0sh
quote:
Originally posted by eXeTik
יפה לך מוש, כמה עלה כל העניין?


העניין הוא לעבוד ואז זה לא ממש משנה
אני לוקח מלא כסף (1700 יורו) חלק עבדתי עד אתמול כמו חמור
וגם חבר שלי מלווה לי קצת כסף
בעקרון אני יכול לעבוד בקטנה בגלל שיש לי כל כך הרבה כסף
אם היה לי עוד חודש לעבוד בארץ אז לא היה לי בעיה לנסוע לשם בלי לעבוד
כמובן שיכלתי לעבוד עכשיו עוד חודש ולטוס לחודש כיף אבל אני לא רוצה.


גיל.יהיה קשה למצוא עבודה בגלל שצריך אישור עבודה ואין לי
לא הרבה יעסיקו עובדים לא חוקיים אבל צריך לחפש טוב טוב...אני מקווה למצוא ואני לא יבטיח לך
אם אני לא ימצא אז אני לא יודע כמה זמן אני ישאר שם
אבל יש לי כסף מספיק לכמה שבועות טובים
אבל גיל אני יפרסם את המספר הספרדי שלי ותוכל להתקשר אלי ואם אני יסתדר אבל יוכל לשאול בשבילך
KrazyDJs
מקודם ראיתי את קווין ופרי קורעים את איביזה..
גם אני רוצה...:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement