|
איביזה קוראת לי!
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
טוב נכון יש כבר ט'רד על איביזה שלי
אבל זה ט'רד פרטי בשבילי לא קשור לנושא איביזה ואני חושב שמין הראוי לפתוח אותו לרגל נסיעתי הארוכה לאיביזה
ובכן...
ביום שבת בלילה אני נוסע לחודשיים באי הפלאים הספרדי!
זה כמובן אם כל התכנונים שלי ילכו כמו שצריך ויהיה לי עבודה
כמובן איני פוסל את האפשרות שימאס לי אחרי חודש ואני יחזור אבל על הנייר יש לי כרטיס לחודשיים ואני יכול לקצר ולהאריך אותו
אז אני מקווה מאד שתבלו ותבואו גם
אני יפרסם את המספר הספרדי שלי שתוכלו לדבר איתי אם אתם באמת רוצים
ואם אתה צריכים מידע...
אז תשמרו על עצמכם! |
|
|
| KrazyDJs |
תהנה מושון, חודשיים זה עסק רציני...
קנה לי איזה משהו יפה משם :p
מקווה שתחזור עם קטעים והמלצות לתת לי ;) |
|
|
| cluBBer |
פייייייייי כבוד
הייתי מת להיות במקומך
תהנה... |
|
|
| DjChook |
אחי, שיחקת אותה
שמור על עצמך! |
|
|
| OREN |
אני בטוח שתהנה
תשמור על עצמך ותזיין הרבה
בע"ה ניפגש שם עוד חודשיים! |
|
|
| yaman |
קודם כל שמור על עצמך
אחר כך תזיין
ואחר כך תהנה
שימו לב שכול הדרישות האלה זה בעצם תזיין הרבה!! |
|
|
| eXeTik |
| יפה לך מוש, כמה עלה כל העניין? |
|
|
| oXygen_tEAM |
המון בהצלחה שם אחי
אנחנו נתראה מוש ;) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
במה אתה עובד שם?
תסדר לי גם בבקשה אני טס איתך היום מצידי...:eyes: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יפה לך מוש, כמה עלה כל העניין? |
העניין הוא לעבוד ואז זה לא ממש משנה
אני לוקח מלא כסף (1700 יורו) חלק עבדתי עד אתמול כמו חמור
וגם חבר שלי מלווה לי קצת כסף
בעקרון אני יכול לעבוד בקטנה בגלל שיש לי כל כך הרבה כסף
אם היה לי עוד חודש לעבוד בארץ אז לא היה לי בעיה לנסוע לשם בלי לעבוד
כמובן שיכלתי לעבוד עכשיו עוד חודש ולטוס לחודש כיף אבל אני לא רוצה.
גיל.יהיה קשה למצוא עבודה בגלל שצריך אישור עבודה ואין לי
לא הרבה יעסיקו עובדים לא חוקיים אבל צריך לחפש טוב טוב...אני מקווה למצוא ואני לא יבטיח לך
אם אני לא ימצא אז אני לא יודע כמה זמן אני ישאר שם
אבל יש לי כסף מספיק לכמה שבועות טובים
אבל גיל אני יפרסם את המספר הספרדי שלי ותוכל להתקשר אלי ואם אני יסתדר אבל יוכל לשאול בשבילך |
|
|
| KrazyDJs |
מקודם ראיתי את קווין ופרי קורעים את איביזה..
גם אני רוצה...:( |
|
|
|
|