|
היי מ'מצב אנשים? כנסו שנייה
|
View this Thread in Original format
| MLTK |
הקיצר לא הייתי כאן הרבה זמן בגלל הצבא
ואתמול היה לי יום הולדת.....:tongue2
ויום ראשון כמו שכולנו יודעים יש מרקוס בדום......
ובגלל שהיה לי יום הולדת אז כל מי שבא איתי נכנס ב70 שקל!
הקיצר תגידו מי רוצה להיות ברשימה של היום הולדת שלי..... |
|
|
| cluBBer |
מזל טוב גבר !
בן כמה? |
|
|
| MLTK |
תודה......
בן 20 אבל שששששש שאף אחד לא יידע.........:stongue: |
|
|
| Shahar |
זה יכול לעשות בלאגן
כי יבקשו מהם ת"ז ואז לא יכניסו אותם
עדיף שיבואו עם כרטיסים מראש וינסו להיכנס דרך היומולדת שך ולא יראו את הכרטיסים שלהם בכניסה ואם יעבירו אותם סלקציה אז זה ייחשב יעני הבאת אותם |
|
|
| MLTK |
תראה ממני לא יבקשו כי אותי מכירים
ובקשר לאלה שיירצו להכנס על ההנחה שלי
אז אני לא יהיה אחראי עליהם! אם אין להם 22 ולא יירצו להכניס אותם אין לי מה לעשות
אני לא מבטיח לאף אחד כניסה 100 אחוז
פשוט אני יודע שיש את הותיקים כמוך כמו מארק כמו יגאל ועוד כמה שלא עולים לי לראש עכשיו שבטוח יירצו לבוא
אז במקום שישלמו 80 שקל אז שיבואו איתי ויישלמו 70
ולכלכ אלה שבדרך כלל לא מכניסים אותם וחושבים שעכשיו הם יוכלו להכנס על בטוח איתי אז אני לא מבטיח להם כלום...... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MLTK
תראה ממני לא יבקשו כי אותי מכירים
ובקשר לאלה שיירצו להכנס על ההנחה שלי
אז אני לא יהיה אחראי עליהם! אם אין להם 22 ולא יירצו להכניס אותם אין לי מה לעשות
אני לא מבטיח לאף אחד כניסה 100 אחוז
פשוט אני יודע שיש את הותיקים כמוך כמו מארק כמו יגאל ועוד כמה שלא עולים לי לראש עכשיו שבטוח יירצו לבוא
אז במקום שישלמו 80 שקל אז שיבואו איתי ויישלמו 70
ולכלכ אלה שבדרך כלל לא מכניסים אותם וחושבים שעכשיו הם יוכלו להכנס על בטוח איתי אז אני לא מבטיח להם כלום...... |
קיצר יצאת חציל
סתם אחי, שיהיה במזל טוב ותהנה במסיבה |
|
|
| yaman |
| ואללה מזל טוב אח שליי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MLTK
תראה ממני לא יבקשו כי אותי מכירים
ובקשר לאלה שיירצו להכנס על ההנחה שלי
אז אני לא יהיה אחראי עליהם! אם אין להם 22 ולא יירצו להכניס אותם אין לי מה לעשות
אני לא מבטיח לאף אחד כניסה 100 אחוז
פשוט אני יודע שיש את הותיקים כמוך כמו מארק כמו יגאל ועוד כמה שלא עולים לי לראש עכשיו שבטוח יירצו לבוא
אז במקום שישלמו 80 שקל אז שיבואו איתי ויישלמו 70
ולכלכ אלה שבדרך כלל לא מכניסים אותם וחושבים שעכשיו הם יוכלו להכנס על בטוח איתי אז אני לא מבטיח להם כלום...... |
מזל טוב גבר
אני כרגיל חולצה מיוחדת (זאת שבאתי איתה פעם קודמת שמרקוס היה)
שתי ויינילים לחתימה
ונראה מה עוד:) |
|
|
| MLTK |
תודה לכם..........
אבל מה אנשים אתם לא רוצים להכנס ב70 שקל? תתחילו להזרים שמות.... |
|
|
| markfeldman |
אחי, כמה אנשים יש לך ?
מתי אתה מגיע לאיזור המסיבה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MLTK
תודה לכם..........
אבל מה אנשים אתם לא רוצים להכנס ב70 שקל? תתחילו להזרים שמות.... |
מעדיף לא להסתכן
נשלם 10 שקל יותר ונהיה בטוחים שאנחנו נכנסים
לך תדע איזה לחץ יהיה שם בכניסה... |
|
|
|
|