return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !!
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Tjohoo glada swetor! Ikväll (lördag) lirar jag på ETN.fm från 18:00 i en timme. Har precis fått lite sköna promos så det blir en hel del nytt, kanske värt att ta sig en lyssning? ;)

ETN.fm Trance Channel
18:00 - 19:00 CET

Postar tracklist efteråt! :)
SteveTranz4ever
Ja det här måste man ju ta och lyssna på !!!!!
Fan kul Peter att du får fler och fler spelningar.... att få det på en av USAs största internetradio är inte fy skam, ger ju riktigt bra publicitet.

Grattis får man säga :gsmile:
Laszlo
Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen?? :D

Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan.. :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen?? :D

Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan.. :)

Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten :)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten :)


Det, det är ju ganska underförstått (iaf för oss som är 1337's :D). Men man kan ju ändå låtsas och få lyssnarna tro att det är Live - det är väl ingen människa på denna jord som far illa av det :)

Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio? ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio? ;)

dream on :toothless

Bli inte besvinka nu: det spelades in för 2 veckor sen :p däremot hade jag inte tid för övning, så det är i princip live ;) tack tack för allt snällt ni skrivit! vi får se om ni säger samma sak efteråt :clown:
SteveTranz4ever
JAG har rattat in !!!!!

Väntar på presentationen av Peter :gsmile:
CJ InterCity
inte illa att ha Mark Norman som warmup *HOST* :happy2:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
inte illa att ha Mark Norman som warmup *HOST* :happy2:

Men nu får dom fan släcka ner han... drar över på tiden jöe
Gate 42
Tuned in!

ice_key
wtf? spelar mark fortfarande? lr bara jag som missat :D
CJ InterCity
det har tydligen blivit försenat... helvete :whip:

Förhoppningsvis startar det snart... tack för eran support i af, det värmer! :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement