|
Samen delen
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Ooit al eens zitten rondneuzen in winkels en ineens een hoop "rare items" (cd's/vinyl die niet overal in belgie te vinden zijn) tegengekomen??
Mja dat komt iedereen wel eens tegen.
Dus misschien kunnen we die dingen eens posten, en doen we er een andere BETA plezier mee.
(dat kan vanalles zijn. cd's/vinyls, dvd's enz)
ik zal beginnen
Cd:
Rank1-symsonic
Paul van dyck- reflections
Cygnus X- ????
Infected mushroom-???
Funk d' void- ik dacht dat het freak out was (kan dit?)
Embrago-Scream
Danny howells-miami
Vinyl:
Push- the legacy
Heeft er iemand interesse?? laat maar iets weten, en dan haal ik het wel ff. |
|
|
| X-Tune |
| Wanneer gingen we die mp3 dvd eens rondsturen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Funk d' void- ik dacht dat het freak out was (kan dit?)
|
Volume Freak :)
Zalige cd trouwens, zeker een aanrader!
Enneuh, ik had een maand of 2 geleden nog een copy van de Ferry remix van Barbers Adagio For Strings zien liggen in den Influence in Antwerpen, maar die zal ondertussen wss al weg zijn :s |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Cd:
Rank1-symsonic
Paul van dyck- reflections
Cygnus X- ????
Infected mushroom-???
Funk d' void- ik dacht dat het freak out was (kan dit?)
Embrago-Scream
Danny howells-miami
. |
Toevallig in de Bilbo geweest hier in Antwerpen?
Enfin daar ligt ook een cd van Infected Mushroom. IM The Supervisor |
|
|
| Kaidreas |
^ nope alleen gymnasticswood vind ge zoiets :D
den bilbo is een foorkot IMO |
|
|
| Kaidreas |
| oke.... Update ^up |
|
|
| The_G0dfather |
in roeselare is er een zalig tweedehandswinkeltje
ex-dj die mega veel stuff liggen heeft, allé niet allemaal vanhem vroeger hé, je kan er ook gaan verkopen
zo van die behoorlijk oude zeldzame platen...
laatste dat ik er kocht was Chantal - The Realm
't was voor een dj vriend dus 'k weet eigenlijk al niet meer hoe oud die plaat was, ma 't was een van de eerste |
|
|
| Pumaz |
| Mail gehad van de platenboer dat ze deze week Aztic Mystic - Knights of the jaguar (aka Dj Rolando - Jaguar) binnen hebben, iemand hebben ? |
|
|
| Pumaz |
| Staat er niet bij maar zal niet meer dan 15 euro zijn neem ik aan, platen zijn bij hem vrij goedkoop meestal. |
|
|
|
|