|
Sander K vs Godskitchen
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Toe maar een openlijke bash tussen promotors en dj's
http://www.godskitchen.com/homeuk.php
vs

Wat vinden jullie? Een dj moet altijd zijn plicht nakomen en niet een paar uur van te voren afbellen?? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Toe maar een openlijke bash tussen promotors en dj's
http://www.godskitchen.com/homeuk.php
vs

Wat vinden jullie? Een dj moet altijd zijn plicht nakomen en niet een paar uur van te voren afbellen?? |
Kan toch gebeuren...
Verder lb.com! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Kan toch gebeuren...
Verder lb.com! |
Opzich wel maar als je die reactie van godskitchen leest...
Godskitchen schrijft en public dat promoters maar goed moeten nadenken om hem te boeken en dat fans nog maar ééns moeten nadenken om hem te supporten. Dat is nogal wat vind ik van een promotor/organisatie zo groot als godskitchen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Als het écht niet gaat dan gaat het gewoon niet, punt uit. Wel lullig dat hij pas op het laatste moment heeft afgezegd, daarmee plaats je de organisatie in een verloren positie. Maar je kan zo'n breakdown toch niet plannen, en Sander is en blijft een mens.
En wat hadden ze dan liever gehad: een zieke Sander die voor geen moer kan mixen en er halverwege de set de brui aan geeft omdat hij gewoon flauwvalt? Wat ben je daar dan mee? Dan wordt hij evengoed gebashed, dus het was een loss-loss situatie voor die jongen...
En ja, hij geeft toch een perfect verstaanbare uitleg en verontschuldiging voor z'n laattijdig afzeggen (20 gigs wereldwijd in 30 dagen, ik zou het niet kunnen hoor!), én daarenboven gaat hij voor dezelfde organisatie een gratis gig weggeven bij wijze van schadevergoeding. Meer kan je als artiest niet doen denk ik, en voor mij hoeft Sander dan ook helemaal niet gebashed worden. :)
Trouwens weer typisch hoe dit op sommige fora of media negatief geframed wordt:
"Sander Kleinenberg laat clubbers stikken" :rolleyes: |
|
|
| Asperge |
| Ach met deze excuses is de kous wel af lijkt me toch? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by magrec
Godskitchen schrijft en public dat promoters maar goed moeten nadenken om hem te boeken en dat fans nog maar ééns moeten nadenken om hem te supporten. Dat is nogal wat vind ik van een promotor/organisatie zo groot als godskitchen. |
Dat is wel triest zeg! Goed opgelost van Sander zo, meer kan hij niet doen lijkt me! |
|
|
| Creamfields23 |
Who the fcuk denk Godskitchen wel dat ze niet zijn? Ik zou me hier in Sanders positie nog geen seconde druk om maken.
Wat heb je aan een Dj die als een dooie pier een set draait vervolgens zijn koptelefoon neer kwakt en meteen weg is?
Altijd weer die Lords :rolleyes: :p |
|
|
| New Wave |
| mensen hebben geen respect meer tegenwoordig. die gasten van gk moeten niet zijken. |
|
|
| AxePlode |
| snap best dat ze niet blij zijn dat hij niet komt opdagen en dat hij dat pas zo laat laat weten, maar snap niet dat GK geen respect heeft voor zijn excuus en voor zijn oplossing... |
|
|
| Muppy |
kan het begrijpen van sander...als je iets moet doen waar je zelf niet achter staat dan merkt het publiek ook wel dat t nie goed zit. verstandige beslissing dus...
en dat GK dan zo dom doet; ach,engelsen overdrijven nou eenmaal graag he? |
|
|
| ahp2002 |
Ik weet niet hoor, maar vindt het wel slecht dat hij niet gegaan is. De organisatie van zo'n feest vergt geweldig veel energie/tijd/geld, het was het eerste feest in Polen (GK had dus een naam neer te zetten). En dan belt ie smiddags af omdat ie een beetje moe is van het vele touren. En nu komt SK later pas met een uitleg, nadat er eerst een hoop gezeik komt.
Ik weet niet hoor, maar hij zou toch beter met z'n promotors moeten plannen, lijkt me hieruit. Hij klaagt dat hij zoveel moet draaien en reizen, dan plan je toch ook rustpauzes in enzo?
Ik vind het idd onprofessioneel (zijn oplossing om het goed te maken daarentegen is wel top) |
|
|
| MaGiK54 |
Netje hoe S.K. zijn excuses maakt.....zoals hij zelf al aangeeft neemt hij volledige verantwoording voor deze actie en das erg netjes.... Wellicht een wijze les om niet zoveel gigs aan te nemen in zo'n kort tijdsbestek zodat dit soort grappen niet meer voorkomen.
Reactie van G.K. is natuurlijk erg overtrokken, dat ze een uitleg geven dat het niet hun schuld is, tot daar aan toe....maar om vervolgens S.K. te dissen en hem zwart te maken is een beetje jammer. |
|
|
|
|