|
!!!k3!!!!
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
 |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
|
LOL |
|
|
| -=WVG=- |
| haha goed werk met je markeerstift :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
haha goed werk met je markeerstift :p |
Heeej -=WVG=- leuke avatar :D:D. is dat je vriendin of.... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Heeej -=WVG=- leuke avatar :D:D. is dat je vriendin of.... |
ga nou nie mijn hoogstaande thread verneuke... |
|
|
| raoel |
| Ja WvG, coole avatar :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Heeej -=WVG=- leuke avatar :D:D. is dat je vriendin of.... |
Ga jij nou maar strijden voor de onafhankelijkheid van Fryslan...
Dan kom je meer tot je recht... |
|
|
| Optimus Trance |
| Hahahaaaa, wat lees je allemaal wel niet Henkie:p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Hahahaaaa, wat lees je allemaal wel niet Henkie:p |
Wat ik wil lezen :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ga jij nou maar strijden voor de onafhankelijkheid van Fryslan...
Dan kom je meer tot je recht... |
Fryslan boppe :D:D:D
en de WvG in de groppe :D
umh ben geen rasechte fries. en fryslan hoeft nie onafhankelijk worden!
laterr |
|
|
| TimeportE |
hier voor de echte fans.. :p:p:p
http://www.fortunecity.com/tinpan/morrison/794/k3.html
ik heb trouwens een SCHIJT HEKEL aan die 3 kleuter oma's.. mijn vrienden waren eens in een lollige bui en vonden het zo leuk om ongeveer de hele dag mij op te zadelen met :"ben verlieft op leo, leonardo di caprio"' weet je hoe GEK je daarvan word!! |
|
|
|
|