|
Premiärshow med Özgür Can!!
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
Om det är nån som är sugen på att lyssna på lite sköna toner ikväll, så kika då in på Playdio.se kl21.00 :)
Tuesday (June)
Show: Pennybridge Sessions
Artist: Fred Acler & Patric Håård (+ Özgür Can 14/6 & Rouzbeh Delavari 28/6)
Date: 14 & 28 June
Time: 21:00 - 23:00
Source: www.playdio.se |
|
|
| Gate 42 |
Hade tänkt lyssna in. Özze levererar alltid good :D
Vet inte riktigt vad du och Patric spelar, men det får jag väl blir varse om ikväll ;) |
|
|
| FredAcler |
Exakt :happy2:
Kommer nog bli riktigt bra iaf, som sagt Özze leverar ju alltid smaskiga prylar :crazy: |
|
|
| Braxen |
| lyssnar absolut om ja e hemma/kommer ihåg ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vänta nu... det är premiärshow ikväll med Özze men han spelar först den 14/6...
Ummm... va ?
Tune'ar in ikväll iaf :) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vänta nu... det är premiärshow ikväll med Özze men han spelar först den 14/6...
Ummm... va ?
Tune'ar in ikväll iaf :) |
d e ju 14/6 idag! :conf:
ska försöka komma ihåg o lyssna iaf :) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vänta nu... det är premiärshow ikväll med Özze men han spelar först den 14/6...
Ummm... va ?
Tune'ar in ikväll iaf :) |
Inte dricka på jobbet Steve ;) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vänta nu... det är premiärshow ikväll med Özze men han spelar först den 14/6...
Ummm... va ?
Tune'ar in ikväll iaf :) |
Hmm, nu ska vi se, igår var det den 13:e och imorgon är det den 15:e ;);):)
Hoppas att så många som möjligt har möjlighet att lyssna in iaf :D |
|
|
| CJ InterCity |
| Snart smäller det! :D |
|
|
| FredAcler |
| Så, då var vi igång då :D |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Snart smäller det! :D |
skulle du kunna rensa ditt PM inbox lite :P |
|
|
|
|