return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Dj Jean raakt rijbewijs kwijt. (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Het was WEL z'n Ferrari en hij reed 150 waar je 80 mag :stongue:
Asperge
quote:
Originally posted by jp
Het was WEL z'n Ferrari en hij reed 150 waar je 80 mag :stongue:


Whahahhashaa wat een lul joh, gaat ie een keer met zijn ferrari:D
sndh
dáár 150 is echt ZIEK! weet je wel!
jp
Ach een Ferrari kan daar makkelijk zo hard, je hebt alleen niet zulk goed overzicht en overstekende egels zijn ook zielig en zo

Freezel
quote:
Originally posted by sndh
dáár 150 is echt ZIEK! weet je wel!


Sjan zal toch ook wel genoeg driving-skilzzzz hebben :D
jp
Asperge
quote:
Originally posted by jp



:D
TranceZoner
Haha! Dit is TE meesterlijk voor woorden. hahahahha iedereen haakt nu op zijn eigen quotes (van Jean zelf) in, echt vet!

Hij heeft de skills. Geen rijbewijs meer?! Ah, it weetjewel!!!!!!!!!!!!!!



:D :D :D :D :D :D :D :D :D





:disbelief
jp
Ik zie het al helemaal voor me: Sensation White en iedereen een wit shirt met dit logo erop:



:stongue:
Fkwebeman
I'm STILL the master of the wheels of steel, did i say anything about rubber? :toothless

Muppy
quote:
Originally posted by jp
Ik zie het al helemaal voor me: Sensation White en iedereen een wit shirt met dit logo erop:



:stongue:


:D :D :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp



teh rofl......:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement