|
Dj Jean raakt rijbewijs kwijt. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Het was WEL z'n Ferrari en hij reed 150 waar je 80 mag :stongue: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
Het was WEL z'n Ferrari en hij reed 150 waar je 80 mag :stongue: |
Whahahhashaa wat een lul joh, gaat ie een keer met zijn ferrari:D |
|
|
| sndh |
| dáár 150 is echt ZIEK! weet je wel! |
|
|
| jp |
Ach een Ferrari kan daar makkelijk zo hard, je hebt alleen niet zulk goed overzicht en overstekende egels zijn ook zielig en zo
 |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by sndh
dáár 150 is echt ZIEK! weet je wel! |
Sjan zal toch ook wel genoeg driving-skilzzzz hebben :D |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
|
:D |
|
|
| TranceZoner |
Haha! Dit is TE meesterlijk voor woorden. hahahahha iedereen haakt nu op zijn eigen quotes (van Jean zelf) in, echt vet!
Hij heeft de skills. Geen rijbewijs meer?! Ah, it weetjewel!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
:disbelief |
|
|
| jp |
Ik zie het al helemaal voor me: Sensation White en iedereen een wit shirt met dit logo erop:
:stongue: |
|
|
| Fkwebeman |
| I'm STILL the master of the wheels of steel, did i say anything about rubber? :toothless |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Ik zie het al helemaal voor me: Sensation White en iedereen een wit shirt met dit logo erop:
:stongue: |
:D :D :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
|
teh rofl......:D |
|
|
|
|