|
Dj Jean raakt rijbewijs kwijt. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Jean bij RTL Boulevard met beelden van Eyestream TV :haha: |
|
|
| New Wave |
| nwhehe, wat ene lachertje :p |
|
|
| jp |
| Hoe gaat het met je kweekproject? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe gaat het met je kweekproject? |
mwjha gaat aardig. Komende dagen wordt het mooi weer dus hij gaat als een trein. Hij meurt al behoorlijk dus het wordt zeker een goeie oogst :p WW plantje. Hopen dat het niet van die doodgekweekte kruising wiet is. Echte WW koop je nog steeds bij de speciaalzaak. :p
Ik zal volgende week weer even een update plaatsen :p |
|
|
| Stephan B |
"Dus dat wijf zegt: Ja je rijdt 160 op de ring in de mist! Je bent je rijbewijs kwijt.
Dus ik zeg: Luister, wie heeft hier een A-racelicentie, jij of ik? Wij rijden beter dan debielen die 90 rijden op de snelweg"
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjha gaat aardig. Komende dagen wordt het mooi weer dus hij gaat als een trein. Hij meurt al behoorlijk dus het wordt zeker een goeie oogst :p WW plantje. Hopen dat het niet van die doodgekweekte kruising wiet is. Echte WW koop je nog steeds bij de speciaalzaak. :p
Ik zal volgende week weer even een update plaatsen :p |
pics or stfu
denk er zelf over een coca plantje te gaan kweken :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
pics or stfu
denk er zelf over een coca plantje te gaan kweken :happy2: |
papaver :p |
|
|
| jp |
| Nee liever een upper dan een downer :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nee liever een upper dan een downer :p |
Voor de verkoop :p |
|
|
| jp |
| Lekker kauwen op de bladeren of thee van zetten |
|
|
| DJ_Siesta |
| check me signature :o |
|
|
| jp |
| Jean gaat Sensation rocken :o |
|
|
|
|