|
BK Club Session - Kyau Vs. Albert mfl
|
View this Thread in Original format
| Daniey |
BK CLUB SESSION (Summer Edition)
LINEUP :
Kyau Vs Albert [Tyskland]
Özgur Can [Sverige]
Fredrik Stenerfelt [Sverige]
DATUM : 28 Juli (Torsdag)
TID : 22:00 - 03:00
ÅLDER : 20 (18 med studentleg)
ENTRÈ : 100 SEK (Förköp/Dörren + ev förköpsavgift)
(info om förköpssläpp meddelas senare)
http://www.sweapsound.com/
För mer info besök www.sweapsound.com
Frågor besvaras via mail på [email protected] |
|
|
| FredAcler |
| Stort kryss i kalendern, detta får man ju inte missa :crazy::) |
|
|
| Vizay |
| jahapp, det här jävla tjatet med studentleg igen....varför inte bara göra det enkelt för sig å ha 18 med förköp istället som alla andra arrangörer :p |
|
|
| Glorie |
lätt att man är där :D
Vizay, det har inte med arrangören (såvitt jag vet) att göra, det har med stället (Bar & Kök) som är kinkiga med det där med åldern och studentleg. Jag trodde du var 20 sen länge.. men ack så fel man hade :p |
|
|
| jofawe |
| ska säga er att det är inte omöjligt att även jag tittar upp :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
lätt att man är där :D
Vizay, det har inte med arrangören (såvitt jag vet) att göra, det har med stället (Bar & Kök) som är kinkiga med det där med åldern och studentleg. Jag trodde du var 20 sen länge.. men ack så fel man hade :p |
mkay, förstår. Kunde nästan tänka mig att det inte var arrangören eftersom man såg lite kritik här å var sist om just detta.
Jag e på väg att bli 20 men har ca. 4 månader kvar :/ |
|
|
| Sweapsound |
Vizay>> Har inte jag svarat på detta en annan gång innan?? Maila mig på [email protected] så ska vi lösa det. =) det är inga problem när det är 4 mån kvar..;)
Ses snart..
// Daniel |
|
|
| CJ InterCity |
| JAG FYLLER 20 EN VECKA INNAN! YEEEEEEEEESSSSSSSSSS :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Sweapsound
Vizay>> Har inte jag svarat på detta en annan gång innan?? Maila mig på [email protected] så ska vi lösa det. =) det är inga problem när det är 4 mån kvar..;)
Ses snart..
// Daniel |
tror du svarar på det varje gång jag gnäller om det ;)
minns sen innan också att det går att lösa så de e inte er jag e irriterad på så ta inte åt er :) |
|
|
| euphoria_ibiza |
kyau vs albert er verdt å få med seg
btw. kommer ann på om jeg har noga pengar igjen efter
holland resan den 23 juli :D
dette folkens må dere få med dere :)
de leverte et kanon set på sist intuition event 2 april[asta]'
ps. ha det jette roligt ;) prøver på lite svenska |
|
|
| CJ InterCity |
| Finns här någon från skåne som ska bila upp? finns inga passande bussar från Malmö och tåget kostar skjortan :( |
|
|
| CJ InterCity |
*push*
finns tydligen något som heter "Just Nu" på SJ, så jag har spikat detta nu! någon mer som kommer? :D |
|
|
|
|