return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Coldplay - x&y
View this Thread in Original format
TranceSeeker
Iemand deze al gehoord,
Gewoon fantastisch
Tot nu toe beste plaat 'fix you', zalig!
Freezel
Echt superalbum, staat minstens 1 x per dag op :D
DeSpErAtOs-X
kga na de examens paar albumpjes halen en deze zal er zeker tussen zitten!

lijkt me zAlige cd
TranceSeeker
Heb em nu volledig geluisterd.
Deze is echt magnifiek, ik vond de nieuwe van u2 al goed
maar deze slaat alles, elke track is fantastisch
Beste album in de laatste jaren!
emma
'k heb nog ni gehoord, ben wel eens benieuwd.
'k ga begin juli naar hun concert in Nederland... :)

*edit* ben nu aan het luisteren.
Damn CP is echt geweldig ! ! ! !
krijg altijd emo gevoel als ik hun muziek hoor
E-motion_error
hmmm ik vond hun vorig album sterker eigenlijk, ik kan het moeilijk uitleggen maar als ik dit album helemaal beluister lig ik op het einde in slaap en dat had ik bij hun vorige albums niet.
Phortastic
ik snap de hype hieromtrent totaal niet. Mja het zal mijn genre gewoon niet zijn denk ik...
Nyah
quote:
Originally posted by TranceSeeker
Beste album in de laatste jaren!

zal es zien of die ergens te pakken kan krijgen :)
The_G0dfather
man, ik háááááááááát coldplay
zo'n zaagmuziek,
in my place :whip: :whip: :whip:
een van m'n meeste gehate platen ooit
in myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyplace :nervous:

nuja, fijn da jullie het allemaal graag horen

:D :p
Bertn
die nieuwe single was alvast een doorslagje van hun vorige dingen...


Ik denk niet dat ze ooit nog een single als "trouble" gaan knn evenaren.

Pumaz
quote:
Originally posted by Bertn
Ik denk niet dat ze ooit nog een single als "trouble" gaan knn evenaren.

+1
Bunz
quote:
Originally posted by Bertn
die nieuwe single was alvast een doorslagje van hun vorige dingen...


Ik denk niet dat ze ooit nog een single als "trouble" gaan knn evenaren.


kvond 'yellow' eigelijk nog de beste van ze allemaal

'trouble' en die met die clip achterstevoren (titel kwijt :) ) vond ik ook wel goed
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement