|
Gefeliciteerd Freezel (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| Ook ik wil graag m'n steentje bijdragen om het aantal felicitaties van vorig jaar te overtreffen: Freezel van harte!! :clown: |
|
|
| BaRTeZ |
Bij 6pack vroegen ze laatst aan wat oudjes 'wat is rimmen?'
:haha:
Gefeliciteerd Freezel :o |
|
|
| MennoB |
| Freezel, gefeliciteerd!! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Freezel is jarig en dat moet een leuke dag voor hem worden..... |
Jongen jonge, wat triest als daar zo'n thread als deze voor nodig is :rolleyes:
Belachelijk! :( |
|
|
| Muppy |
| gefeliciteerd freezel! |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, ik geef het ook op hoor. Als ik zoiets doe wordt ik geflamed van alle kanten. Zeg ik hier iets over, ben ik een zeikerd. Het is ook nooit goed :rolleyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik geef het ook op hoor. Als ik zoiets doe wordt ik geflamed van alle kanten. Zeg ik hier iets over, ben ik een zeikerd. Het is ook nooit goed :rolleyes: |
Ik kan me echt niet druk maken om het feit dat ze dat vinden...
Ik attendeer een zekere spemmert er alleen even op dat hij buiten de regels, geldende op dit subforum, treedt. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik attendeer een zekere spemmert er alleen even op dat hij buiten de regels, geldende op dit subforum, treedt. |
inderdaad gewoon een slot hier op gooien! onzinthread! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik kan me echt niet druk maken om het feit dat ze dat vinden...
Ik attendeer een zekere spemmert er alleen even op dat hij buiten de regels, geldende op dit subforum, treedt. |
Ik ga maar weer eens even modpowers vragen, nu Blik er zo weinig is ;) ;p |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ga maar weer eens even modpowers vragen, nu Blik er zo weinig is ;) ;p |
Wat zit jij nu weer te zeiken dan?? En weer dat zielige gedoe: 'Oh als ik dat doe wordt ik geflamed'. Je doet het zelf ook, terwijl je zooooo trots op jezelf bent 'dat jij niet achterbaks bent' en blabla. Zit niet te zeuren als je zelf ook vaker van die threads hebt gemaakt, zelfs toen je nog mod was.
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=202923&highlight=gefeliciteerd
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=137226&highlight=gefeliciteerd
Dat het tegen de regels is weet ik, wat ik gewoon niet tof vind is dat er over gezeurd wordt terwijl sommige mensen het blijkbaar zelf ook doen. |
|
|
|
|