|
Gefeliciteerd Freezel
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Na +/- 2600 felicitaties binnen een maand verleden jaar heeft Freezel toch wel bewezen één van de populairste TA's te zijn die we hebben......vooral bekend om zijn wekelijkse ASOT-draad (tracklisting-forum) die hij al geruime tijd trouw opent en voorziet van de tracklisting van de nieuwste ASOT......
Na al die felicitaties van verleden heeft een bepaald iemand de draad verwijderd en daar is Freezel nog steeds verdrietig om.......dus bij deze heb je weer je eigen verjaardagsdraad.....:D
Dus Chris bij deze wil ik je als eerste TA'er je feliciteren met je verjaardag...... |
|
|
| SnuggLe |
Wat een gelul :o
Nou, spam away zou ik zeggen :rolleyes:
Ik zeg wel: Odyne gefeliciteerd! |
|
|
| MaGiK54 |
Doe niet zo hypocriet, verleden jaar was je gezellig aan het mee spemmen op de verjaardag van Freezel.....dus niet zo zeuren....
Freezel is jarig en dat moet een leuke dag voor hem worden..... |
|
|
| AirPole |
Freezel gefeliciteerd!
En Odyne heb ik ook al heeeel lang niet gezien op het board, maar toch gefeliciteerd. Woon je nog wel in Grunn dan??
Allebei een leuke dag gewenst! |
|
|
| emma |
| Heppiieee Birddeeeej mister Freezel |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Doe niet zo hypocriet, verleden jaar was je gezellig aan het mee spemmen op de verjaardag van Freezel.....dus niet zo zeuren....
Freezel is jarig en dat moet een leuke dag voor hem worden..... |
Hahahahaahahahaha...says who :) Maar joh, spam away! Doe je dingetje, doe waar je goed in bent!
Maar Freezel, in ieder geval gefeliciteerd :)
"We're gonna party cause its your birthday!" |
|
|
| Freezel |
| Bedankt allemaal en moge deze thread weer net zo lopen als vorig jaar :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Freezel
Bedankt allemaal en moge deze thread weer net zo lopen als vorig jaar :D |
Neeeeee, neeeeeeee! :eek:
;) |
|
|
| DJ_Siesta |
van je 1,2,3 ik heb de havo gehaald! wooooot :P
oja happy b day freezel :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
van je 1,2,3 ik heb de havo gehaald! wooooot :P
|
Gefeliciteerd Gerrit :D
Zo he, laat je rimmen heb ik lang niet meer gehoord :D |
|
|
|
|