return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Moto Racer 3! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אני חושב שזה אפשרי....
אני צריך קודם למצוא ת'דיסק :)

יש לך מושג אולי איפה אני משיג ת'גירסה המלאה של
Civilization 3?
אני חייב אותה, אולי אם יש לך את הדיסק המלא תוכל לצרוב לי ונעשה איזו עסקת חליפין :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני חושב שזה אפשרי....
אני צריך קודם למצוא ת'דיסק :)

יש לך מושג אולי איפה אני משיג ת'גירסה המלאה של
Civilization 3?
אני חייב אותה, אולי אם יש לך את הדיסק המלא תוכל לצרוב לי ונעשה איזו עסקת חליפין :)


זה קצת ישן בשביל האינטרנט אבל אני יכול לחפש את זה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


זה קצת ישן בשביל האינטרנט אבל אני יכול לחפש את זה


על מה אתה מדבר?
Red Alert 2 או Civilization 3?
eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני, אישית, מזמין כל אחד
שחושב שיכול לנצח את אלוף העולם לשעבר במשחק
Red Alert
לנסיון נגדי...

אני יודע שאתם לא מאמינים לי שהייתי מקום ראשון והפתרון היחיד הוא להוכיח לכם בכך שאני יפתח לאחד ואחד מכם ת'תחת :)


וואלה?!
לפני כמה שנים זה היה בדיוק? ;)

בכל מקרה... חתימה נחמדה מוש, תנסה לשחק קצת עם הטקסט... הוא פשוט מדי
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eXeTik


וואלה?!
לפני כמה שנים זה היה בדיוק? ;)

בכל מקרה... חתימה נחמדה מוש, תנסה לשחק קצת עם הטקסט... הוא פשוט מדי


זה היה כשהייתי בן 16 בערך
חרשתי על סבתא של המשחק הזה
פתחתי כל אחד ששיחק נגדי, רק אחדים בעולם היו יכולים לנצח אותי זה היה פשוט מדהים :)

ומרוב שהייתי טוב, זכיתי בDVD פלייר באחד הטורנירים של החברה שבנתה ת'משחק...
אני עוד זוכר ת'דף בע"פ:

http://www.westwood.com/westwoodonl.../rankindex.html


תראה איזו כתובת ענקית :)

היה עוד טורניר שהוא בעצם זה שקובע מי הוא האלוף האמיתי ושם גם הייתי מקום ראשון:

http://www.igl.net/red
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


על מה אתה מדבר?
Red Alert 2 או Civilization 3?



Civilization 3
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



Civilization 3


עוד פעם אתה מתחיל לזיין ת'מוח?
זה בין המשחקים הכי חדשים שיצאו !!
הוא יצא ב15 לנובמבר
על מה לעזאזל אתה מדבר???
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


עוד פעם אתה מתחיל לזיין ת'מוח?
זה בין המשחקים הכי חדשים שיצאו !!
הוא יצא ב15 לנובמבר
על מה לעזאזל אתה מדבר???


חה חה חה אני לא מזיין את השכל

אגב 15 ימים זה דקווא די הרבה יחסית לאינטרנט

אבל המשחק בכלל יצא ב
10/29/2001 Civilization III

www.isonews.com

רוצה חדש?
moto racer 3!
יצא אתמול!
Dj-2TaLL
א. למי שלא מכיר את טריק מיגדל השמירה בסי.אנד.סי:
בונים כל מגדל שמירה, נכנסים למצב מכירה, שהעכבר מעל המגדל שמירה, לוחצים מהר (לחצן) שמאלי (למכור), ימני(לצאת ממצב מכירה) וימני (לסמן את המגדל) מייד אחרי זה לוחצים הרבה על S
וכל פעם יוצאים לכם חיילים...
אחלה טריק...

ב.אני זוכר שהמשחק יצא בחופש, הייתי בקייטנת כפר רזיאל(או משהו) אקיצר שיחקנו שם ברשת כל היום בזה ואיךשהו הגעתי למצב שאני יכול לשנות ילדים (ידועים גם כאזרחים (סיבילייונז)) אקיצר זה היה מהיר וחינם ובניתי צבא אזרחים ויצאתי לתקוף את האויב והוא שלח לי פצצת אטום עליהם, אבל הם היו יותר מידי, אז הוא שלח כמה טנקים לדרוס את השאר...
:(:(:(:(:(:(
סיפור עצוב אבל נכון...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
א. למי שלא מכיר את טריק מיגדל השמירה בסי.אנד.סי:
בונים כל מגדל שמירה, נכנסים למצב מכירה, שהעכבר מעל המגדל שמירה, לוחצים מהר (לחצן) שמאלי (למכור), ימני(לצאת ממצב מכירה) וימני (לסמן את המגדל) מייד אחרי זה לוחצים הרבה על S
וכל פעם יוצאים לכם חיילים...
אחלה טריק...

ב.אני זוכר שהמשחק יצא בחופש, הייתי בקייטנת כפר רזיאל(או משהו) אקיצר שיחקנו שם ברשת כל היום בזה ואיךשהו הגעתי למצב שאני יכול לשנות ילדים (ידועים גם כאזרחים (סיבילייונז)) אקיצר זה היה מהיר וחינם ובניתי צבא אזרחים ויצאתי לתקוף את האויב והוא שלח לי פצצת אטום עליהם, אבל הם היו יותר מידי, אז הוא שלח כמה טנקים לדרוס את השאר...
:(:(:(:(:(:(
סיפור עצוב אבל נכון...


אחי, אם תשחק נגדי, אתה בכלל לא תגיע למצב שאתה יכול להרשות לעצמך לנסות טריקים :)

MoSH_MaN
למרות ייבשתי אותך עכשיו גיל ;)

אני עדיין יכול להשיג לך את זה:p
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
למרות ייבשתי אותך עכשיו גיל ;)

אני עדיין יכול להשיג לך את זה:p



אני לא רוצה שום דבר ממישהו שמשחק אותה מבין עליי וחושב שהוא "ייבש" אותי כי תאמין לי כשאני יפגוש אותך, אתה באמת תראה מזה ייבוש,
אתה יכול לקחת ת'משחק שלך ולדחוף אותו לתחת!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement