|
Moto Racer 3! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני לא רוצה שום דבר ממישהו שמשחק אותה מבין עליי וחושב שהוא "ייבש" אותי כי תאמין לי כשאני יפגוש אותך, אתה באמת תראה מזה ייבוש,
אתה יכול לקחת ת'משחק שלך ולדחוף אותו לתחת! |
טני אפילו לא ירד לרמה שלך
אבל המשחק לא כזה חדש לאינטרמ ואני מדגיש לאינטרנט כי באינטרנט תוך שבוע(לא באתרים ששוים לתחת)הכל מתעדכן וכל הדברים הישנים נמחקים...
אז משחק שיצא לפני חודש כבר קשה למצוא באינטרנט לא בחנוית שזה באמת נחשב לחדש לדעתי |
|
|
| Gil Shwarts |
האמת שבזה אני חייב להסכים איתך, האינטרנט מתעדכן נורא מהר אבל...
כל הזמן הזה הייתי באתרים הכי שווים ועדיין, אני חוזר, עדיין אין להם ת'משחק הזה להורדה
הורדתי אותו מmorpheus אבל הוא כולה 130 מגה אז זה על הפנים...
אני מחפש ת'גירסה המלאה ביותר כלומר, דיסק שלם של המשחק ות'כלס, אני לא חושב שתוכל להשיג את זה. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
האמת שבזה אני חייב להסכים איתך, האינטרנט מתעדכן נורא מהר אבל...
כל הזמן הזה הייתי באתרים הכי שווים ועדיין, אני חוזר, עדיין אין להם ת'משחק הזה להורדה
הורדתי אותו מmorpheus אבל הוא כולה 130 מגה אז זה על הפנים...
אני מחפש ת'גירסה המלאה ביותר כלומר, דיסק שלם של המשחק ות'כלס, אני לא חושב שתוכל להשיג את זה. |
גיל השגתי את מוטו רייסר 3 שעות אחרי שהוא יצא לאינטרנט
אל תלמד אותי זה קצת ישן מה שאתה רוצה אבל שום דבר לא אפשרי |
|
|
| DJ-Energy |
יאללה מוטו רייסר שמוטו רייסר מזה חשוב
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שיהיה |
אתה לא מבין בכלל
ניסתי להיות אליך נחמד ארנולד
כנראה שאתה לא אדם נחמד |
|
|
| Hell_Copter |
לא אכפת לי מה תגידו
אני חולה על המשחק
virtual cop 2
פשוט משחק אדיר!!!
אז מה אם הוא אחושרמוטה ישן
אני עדיין מחפש אותו... וגם מצאתי אותו אבל ההורדה נתקעה |
|
|
| DjChook |
מה אתם מבלבלים במוח ......
נכנסתי לטופיק בשביל להוריד את מוטו רייסר 3 ואני מקבל שטויות על משחקים אחרים :)
תבנו טופיקים לשטויות האלה..
סתם דווקא היו פה כמה דברים מעניינים, בכל מקרה, VIRTUAL COP 2
היה לי את זה מקורי על סידי, זה משחק מדהיםםם
חיפשתי בשבילך, אבל לא מצאתי, סוריייי
מאיפה אפשר בכל זאת להוריד את מוטורייסר 3 ? |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יכול לסדר
in no time...
got to meny place to find it
if u got win 2k or xp u need the EXE fix and soon the patch will go out and will remove the new proction so the game will be full... |
|
|
| DjChook |
אם יש לך כ"כ הרבה מקומות
אולי פשוט תרשום... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם יש לך כ"כ הרבה מקומות
אולי פשוט תרשום... |
אולי לא......
למה נראה לך שאני יפרסם את זה כאן... |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אכפת לי מה תגידו
אני חולה על המשחק
virtual cop 2
פשוט משחק אדיר!!!
אז מה אם הוא אחושרמוטה ישן
אני עדיין מחפש אותו... וגם מצאתי אותו אבל ההורדה נתקעה |
אתה רוצה אני יצרוב לך
:) |
|
|
|
|