return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Onterecht vergeten!!!!
View this Thread in Original format
Bertn
Post in deze thread zo van die tracks die een paar jaar geleden een echte HYPE waren, maar die iedereen ondertussen precies collectief vergeten is, hoewel volledig onterecht!

Een track die me meteen te binnen schiet:

The green martian - wizardry


Voor mij de allerbeste green martian ooit, en ge ziet echt NIEMAND meer die ook maar ff vermeldt dat hij die nog eens opzet of zo, terwijl dat een schijf is!:conf:
The_G0dfather
:'k weet er eigenlijk ni direct een :p

terecht vergeten daarentegen :D
X-Tune
Sommigen zeggen wel eens, dat is het slechtste liedje dat ik ooit heb gehoord. Dus blijkbaar zijn jullie Baha Men - Who let the dogs out, onterecht vergeten.
djcresto
traveller - bright sign (trance mix)
The_G0dfather
antic - pulse

mss, ma 'k weet eigenlijk ni of die vergeten is :p

en die bright sign valt idd ook goed mee :)
TranceSeeker
quote:
Originally posted by djcresto
traveller - bright sign (trance mix)


Sjonge, dat is een beestig nummer!
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by djcresto
traveller - bright sign (trance mix)


+1 :crazy:
(trug downloading nu :p )
Kaidreas
Solid globe- north pole?
djcresto
matanka - lost in a dream (push transcendental remix):crazy:
Dark Apostle
Afroman - When I Get High, Warmduscher heeft er nog een zalige versie van uitgebracht op een white label

Yves Deruyter - The Rebel
The Prodigy - No Good (Start To Dance)
The Prodigy - Voodoo People <--- vond dat maar een domme schijf toen ik die het eerst hoorde, nu wordt ik zot als ik het begin riffje herken.

Pheatus
Criss Source - Miami 3000 ;)
vroeger speelden ze daar een zalige remix van op c-dance maar kvind die precies nergens :(
iemand dat het nummerke kent trouwens? :toothless
gebaseerd op miami vice theme song ;)


DJ Tiësto - Theme from Norefjell :eyes:
Bertn
quote:
Originally posted by Dark Apostle

The Prodigy - No Good (Start To Dance)



die is BIJLANGE nog niet vergeten. Op sommige radio's wordt die wekelijks nog gedraaid, en op veel studentenfuiven hier is dat nog altijd een instant classic!:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement