|
Onterecht vergeten!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| die forever van dee dee heb ik dus altijd goed gevonden he :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Buoyant
morgenavond, deal? Is dat dan ook met verkleedpartijtjes en stuff ? |
't Is maar wat gij onder verkleedpartijtjes verstaat natuurlijk
Ik zal alleszins present zijn :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Terecht vergeten:
Michaels Beatbox - Kwakhak
Michaels Beatbox - Toeternitoe |
Kwakhak was grappig, Toeternitoe was teveel van het goeie. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Kwakhak was grappig, Toeternitoe was teveel van het goeie. |
ha de kwakhak waar is den tijd, lol :D
m-diva - reaching out (original vocal mix) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by djcresto
ha de kwakhak waar is den tijd, lol :D
|
Dat is den tijd van het Land van Hoogland :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Dat is den tijd van het Land van Hoogland :D |
ik herinner mij dat Hoogland bijna elke avond Junk project - control draaide. Dat was echt een gemane hit in die tijd:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik herinner mij dat Hoogland bijna elke avond Junk project - control draaide. Dat was echt een gemane hit in die tijd:D |
gans int begin heel veel the house of doom van nunca, nog lang voor daar zo'n commerciele edit van werd gemaakt :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kheb hier nog de eerste CD van het land van hoogland, en daar staan een hoop vette tracks op!! :eyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik was zwaar fan, maar buiten het eendje van Hooglands Birthday Party en de Kwakhak heb ik me nooit laten verleiden door hun commercie, toen ze overschakkelde op een 0900 nummer was de maat vol en hoefde hoogland nimeer voor mij. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voor mij was het gedaan vanaf er west-vlamingen begonnen te bellen om "neki è lolle te vertalle", die Peter zelf ook compleet niet kon verstaan... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor mij was het gedaan vanaf er west-vlamingen begonnen te bellen om "neki è lolle te vertalle", die Peter zelf ook compleet niet kon verstaan... |
Twas toch leuk dat hoogland een tijdje vanaf 22 terug regionaal was :D, dat was nog van de tijd Topradio VRM, voordat het helemaal werd opgeslokt door VMM.
Ben derna geswitched naar X-Dating (laaaaaang geleden op Channel-X) op Radio Atlantis, was zoveel schever dan Hoogland en duurde makkelijk tot 6 's morgens. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor mij was het gedaan vanaf er west-vlamingen begonnen te bellen om "neki è lolle te vertalle", die Peter zelf ook compleet niet kon verstaan... |
W-Vl > all other dialects :D
on topic: Intersession - At Your House
kan wel nog eens goed klinken |
|
|
|
|