return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Blondy Night - Electro Fashion @ Hasharon12 (24.06.2005)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
...יום שישי ה 24.06.2005 בליין הבלונדי בשרון 12 ת"א...



השבוע יבוא נוסף העונה לשם מיקי טייגר מדיסלדורף/ברלין

:::ברחבה המרכזית:::



מיקי טייגר הוא די ג'יי ומפיק צעיר ומאוד מוכשר שמנגן אלקטרו האוס גרמני טיפוסי
הוא החל את לנגן לפני חמש שנים ופילס את דרכו דרך מועדונים כמו
Neu Schwanstein Bootshaus, Tiefenrausch, El Divino
הוא משמש כיום רזידנט בקלאב פויזן, פינק טרינגל ופארק האוס
מיקי חתום בלייבל סופרפליי והריליס החדש שלו יוצא בשבועות הקרובים
לפני שהוא יוצא לסיבוב באירופה יביא טייגר לבלונדי את המוסיקה הגרמנית החמה והמעודכנת ביותר

יחמם אותו מי שנתן בבפתיחה של בלונדי
את אחת מהחימום היותר טובים ששמעתי
סלאומי


:::בלאונג' העליון:::

DJ Niro + Elin Gersin



מתחילים כרגיל ב 23:00
לרשימות ובירורים:
Phone: 0545258607
E-mail & MSNm : [email protected]
ICQ: 66892942
Shahar
מה עם האפטרים שהבטיחו לנו?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מה עם האפטרים שהבטיחו לנו?


לך לווקס יא חציל:D
Meltdown
שם
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לך לווקס יא חציל:D


דברתי היום עם שלומי חבר של טלטול והוא אמר שלא היה משו בכלל בשבת האחרון
markfeldman
GOD DAMN !!!

מי זה כל הדי ג'ייז מחו"ל הללו שמביאים אותם באורח קבוע לבלונדי ?!?!

באותו מחיר אפשר להביא את:

MENNO DE JONG
NIKLAS HARDING

ועוד רבים וטובים !!!!!!!!

תעשו משהווווווווווווווווווווווווווווו
fusi
מארק אחי רואים שאתה לא מעודכן במחירי דיג'יים בשוק. הדיג'יים הזרים שבאים ל"בלונדי" ממש לא באותו מחיר של 2 אלו שציינת
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
מארק אחי רואים שאתה לא מעודכן במחירי דיג'יים בשוק. הדיג'יים הזרים שבאים ל"בלונדי" ממש לא באותו מחיר של 2 אלו שציינת


אני אישית חושב שבעד 300 שקל וקצת ג'וינט תוכל להביא לנו את הכוכב
Hydroid
markfeldman
quote:
Originally posted by fusi
מארק אחי רואים שאתה לא מעודכן במחירי דיג'יים בשוק. הדיג'יים הזרים שבאים ל"בלונדי" ממש לא באותו מחיר של 2 אלו שציינת


אז זו עוד סיבה טובה למה לא להגיע לבלונדי....

אם כל הכבוד, ניקלאס ומנו לא לוקחים כסף כמו ארמין !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אז זו עוד סיבה טובה למה לא להגיע לבלונדי....

אם כל הכבוד, ניקלאס ומנו לא לוקחים כסף כמו ארמין !


ומי בדיוק יביא אותם לארץ מארק?

גרעפס הפקות?

אין כבר ליינים של אפליפטינג ופרוגרסיב טראנס

האנדרגראונד האמיתי זה זה
כל משרוצה לשמוע אנדרגראונד יכול להקשיב לתוכנוית של מרקוס ארמין מנו דה יונג וכו' בארצנו הקטנה האוס זה כבר מזמן לא כל כך אנדרגראונד כמו הטראנס המלודי האירופאי שכל כך לא מקבל ביטוי פה...

fusi
מארק אחי היקר והנכבד - דיג'יי זול זה לא בהכרח דיג'יי רע, אלא לרוב אחד כזה שלא זכה לחשיפת יתר ועדיין מצוי בחיתוליו מבחינת התעשייה. אבל אני בטוח שאתה יודע את זה כבר
:eek:
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
GOD DAMN !!!
באותו מחיר אפשר להביא את:

MENNO DE JONG
NIKLAS HARDING

ועוד רבים וטובים !!!!!!!!


תביאו אבל לא למועדון המעפן הזה , למרות שהוא מעוצב יפה והכל
אפליפטינג טראנס לא מתאים למועדון קטן , בגלל שמכל האנרגיה שתצטבר מהמוזיקה ,המקום יתפוצץ
!

נקסט חייבים לארגן עוד מסיבה עם ארמין או די ג'י טוב אחר, בפארק
כמו שהם ירגנו לפני שנה
זאת הייתה מסיבה הכי בת זונה שאני זוכר מבין כל המסיבות שהייתי בהן, כשאני חושב על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement