return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Hardtrance...
View this Thread in Original format
diddi
Wie (producer en dj) zijn volgens jou de helden van de Hardtrance?

Ik kan Marco V wel appreciëren...


btw, zijn er nog goede nieuwe hardtrance-trax uit?



gReetz
Bertn
marco v - is dat hardtrance?:) Ik zou die kerel meer bij techy trance zetten, hij draait ook meer en meer technoplaten in zijn sets (afgewisseld met platte kak:o ).

Ik vond cosmic gate vroeger best wel cool. Hun remixen van Diving en zo...
diddi
Qua mix-talent stellen ze imo niet veel voor... Telkens opnieuw dezelfde tracks, te beginnen met Fire... Wire.... :rolleyes:


gReetz
Real
Nee hoor.

Cosmic Gate @ Trance Energy 2003(?) is een HEERLIJKE set
Cosmic Gate @ Einslive Partyservice in Lubbecke

Die jongens hebben wel degelijk mixskills :)
Xilver
Overlaatst nog Cosmic Gate in den Highstreet. Da was wreed deftig.
diddi
quote:
Originally posted by Xilver
Overlaatst nog Cosmic Gate in den Highstreet. Da was wreed deftig.


Damn, ik dacht daar ook nog naartoe te gaan...


Ik wou zeggen dat Cosmic Gate veel dezelfde sets draaien, ma hun skills zijn wel goed :D

gReetz
Jasperovitsj
DJ Scot Project
Flutlicht
SHOKK


Maar tis al lang geleden dat ik nog naar hardtrance geluisterd heb eigenlijk...
Phortastic
dj scot project volledig mee akkoord... die zen laatste best off cd vond ik serieus goed terwijl ik eigenlijk totaal nimeer naar hardtrance luister. Zegt veel over de kwaliteit van zen nummers :)
X-Tune
Ydr, is dat hardtrance?
Bertn
quote:
Originally posted by X-Tune
Ydr, is dat hardtrance?


soms

Lady_LizzY
Lol @ Bertn's avatar :D
Nyah
quote:
Originally posted by Xilver
Overlaatst nog Cosmic Gate in den Highstreet. Da was wreed deftig.

ja was wel nice en de randanimatie was zeker de moeite :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement