return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Dance Valley 2005 5-7 augusti (pg. 3)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by staz
kaffeved? :P träsplitter?


träsplitter funkar bäst för mig :)

de har lagt massor av det på marken för att förekomma att folk bryter anklarna i smutsen

kolla en kort film (holländska) här
http://www.nu.nl/news.jsp?n=569932&c=61#
klick på 'breedband' under "Bekijk video:"
(först får man 20 sekunder reklam :rolleyes: )
Hauken
fyyyyyyyyyyfan...!!

javla regn sager jag bara! Sankte hela eventet ngt enormt.... att klampa omkring i lera och frysa var inte sarskilt skoj. att talta mitt i skiten dessutom var ingen hit...

Men fan sa kul vi hade hursom >D Sitter pa Schiphol nu.

Musiken var valdigt bra, Scot Project VS Derb samt Dark By Design skapade latt mest drag! Paul Van Dyk pa slutet var snusikgt bra! Mixen pa for an angel, ar det bara jag, eller var den helt ny? ID pa den?

Marcel Woods var riktigt nice aven han..

Riktigt synd med HQ forsta dagen, men det loste val sig hyffsat (HQ fick ersatta Psy).

Var ganska lite folk... mainstage var bara halvfull pa slutet. Trist att Paul lade ner redan vid 23... Kvallen med allt ljus osv var bra mkt roligare an dagen.

Var overlag lite festande pa campingen, vadret fick alla att ga o lagga sig typ. Traffade en hel del trevliga hollandare och en javla massa svenskar!! (BK skrek aven "how are you doing SWEDEN!?" under sitt sett. Vakterna konfiskerade dock var flagga efter ett tag.

Dancevalley och campingen hade varit en helt annan grej om vadret varit bra... En overlag relativt medioker upplevelse pga vadret. Jag angrar att jag akte pa DV ist. for att spara pengarna till ngt annat event...

Ivag till Marbella och se Tiesto i Puerto Banus nu, tjing >D
Laszlo
Heliga testiklars tisdag säger jag bara. 3:e och bästa Dance Valleyn för egen del. Vädret kunde varit bättre, men sånt hänger jag inte upp mig så mycket på. Jag hade svinkul. Bäst imo var Deep Dish x2, Laidback Luke, Zabiela, Sasha, Armin och PvD. Prydz och Stonebridge var inte fy skam de heller. Det finns bara en sak jag ångrar och det är att jag inte tog med min kamera in...blä. Blev rädd då de skyltade friskt om att kameror inte var tillåtna, så jag lämnade den i bilen - lik förbannat sprang alla runt med feta digitala systemkameror. Jag har iaf 60 min. film från festivalen, varav ca 30 är från PvD:s closing set på main stage :) Håll till godo.. :)
Laszlo
Tracklist till PvD's set:

01. Tillmann Uhrmacher - The Pride In Your Eyes (Om Nama Shiva)
02. Timo Maas - Pictures (Paul van Dyk Rework)
03. Mainx - 88 To Piano (Paul van Dyk Rework)
04. Nu-NRG - Casino
05. ID
06. Marco V - False Light
07. Jonesy - Independence (Stadium Mix) (Paul van Dyk Rework)
08. ASYS - No More in' Rock N' Roll (Paul van Dyk Edit)
09. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
10. Simon And Shaker - Make It (Dub)
11. Marco V - More Than A Life Away (Album Extended)
12. Naxos Project - Cold Fusion
13. Paul van Dyk feat. Wayne Jackson - The Other Side
14. Underworld - Born Slippy (Paul van Dyk Rework)
15. Josh Wink - Higher State (Plump Mix)
16. CJ Stone - Shine (Heart Of Stone Mix) (Paul van Dyk Rework)
17. Paul van Dyk - Crush (Remix)
18. Paul van Dyk - For An Angel (Marc van Linden Remix)
19. Paul Van Dyk feat Hemstock & Jennings - Nothing But You (PvD Club Mix)

om någon får tag på rippar från DV så hojta för bävern till!
Kaveh
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag har iaf 60 min. film från festivalen, varav ca 30 är från PvD:s closing set på main stage :) Håll till godo.. :)


Ser vi fram emot :D

nice att vädret inte förstörde det roliga :]
Laszlo
En liten dance valley-panorama:



jag har inte orkat sitta och finjustera överlappningarna eftersom det ändå blev sån satans pisskvalité på bilderna med mina gamla pisskamera jag hade med mig.
ScuL
d måste ha varit lördagen :)
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
d måste ha varit lördagen :)


rätt gissat ;)
Laszlo
Här har ni videon små barn. Lite från Zabiela, Armin, Deep Dish, Ben Sims och mycket från PvD's closing set.

Jag har inte gjort någon redigering, bara klippt bort en del saker. Får jag tid över kommer jag att fixa en trevligare version, men detta får duga så länge.

Total length: 53 mins
Format: DivX
Size: 550 MB

host: 194.47.108.244
port: 10201
login: dancevalley
pass: spaarwoude

eller här:


ftp://dancevalley:[email protected]:10201


Max fem användare åt gången. Enjoy!

Cheers
Kaveh
stort tack för den Laszlo! :D riktigt nice film :) blir ännu mer sugen på att dra dit nästa år =)
enda som jag tycker verkar dumt är att allt är under dagstid.. men men :/ har hört att de inte får ha det på natten.

Laszlo
quote:
Originally posted by Kaveh
stort tack för den Laszlo! :D riktigt nice film :) blir ännu mer sugen på att dra dit nästa år =)
enda som jag tycker verkar dumt är att allt är under dagstid.. men men :/ har hört att de inte får ha det på natten.


Nej, det stämmer. Lite tråkigt faktiskt eftersom det tar slut just när man börjar komma igång :) Men jag tycker det är fett på dagen också. Tycker att det är helt underbart att stå och dansa i solen. Man brukar hålla igång hela dagen, så man är ganska slutkörd och öm i kroppen klockan elva på kvällen ändå.
ice_key
w00t

Fyfan vilken video :) 10 kalla oel för den :D

Frågan är nu ^^

1: vem spelade först?
2: vad är det för star wars ep3 bootleg han spelade ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement