|
Midsommar 2005
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Javisst, den härliga helgen med supa knulla och åka hiss har äntligen anlänt.
Jag ska, efter många turer och sistaminuten besked, dra till Öland och Grönhags camping..
Nån mer som ska dit? ;)
Dra iväg en pling till mig, mitt nummer står i "Ferry Corsten på MondayBar"-tråden.
Jag bjussar på mintuu :nervous:
Vart ska ni då?
(ps. jag drar om 20 minuter ;) ds.):nervous: |
|
|
| ScuL |
| det är helt möjligt att jag kommer till Sverige igen men vi har inte bestämmt för att det är osäker att bilen kommer att hålla ut så pass långt :D |
|
|
| Laszlo |
| Fan, är det bara jag som är kvar i hålan eller? All heders iaf jofawe för att du inte åker till Halmstand som alla andra idioter. Halmstad är fett överskattat. Inget annat än en megafjortisfest deluxe - eller nåt. Själv kommer jag tillbringa helgen i Växjö.. :) Kommer ha lite fest här, sen drar vi ut på stan, Loft närmare bestämt, och blir allmänt odrägliga...:) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Vi har hyrt Hotell Båstad :)
Kommer att bli mellan 20-30 pers, långbord med midsommarkäk, massa alkohol osv :p
Vi har även blivit sponsrade med 8 backer öl mot att vi ska ta lite fyllekort med ölen i handen :toothless
Behöver kanske inte säga att det är med jobbet och "hangarounds" som jag åker.
Jävligt trevlig midsommar på Er alla!
Ta hand om varandra ;) |
|
|
| mr_fisken |
| skärgården så klart:D |
|
|
| mjz |
| blir åhus, en stuga på stranden, och en del alkohol kan jag tänka mig :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Inget annat än en megafjortisfest deluxe) |
e ju därför man drar dit.. hahahaha :p
skulle ha dragit dit, men blir fest hemma hos en polare istället.. så blir nog bra :cool: |
|
|
| keddo |
| jag ska till något ställe och supa till det med 15 st 20-35 år folk som jag aldrig träffat! kan bli intressant :) |
|
|
| CJ InterCity |
Ikväll drar jag ut med polarna till Torsdagsklubben på Stor-torget o lyssnar på lite house mixad av Qling (ven det nu är?) :) imorrn blir det körsbär istället för jordgubb och grilla tyska korvar istället för sill. neeej jag har inget emot midsommar, men lite variation skadar ej :p
EDIT: var visst 23 års gräns på Torsdagsklubben :rolleyes: FCKING JÄVLA GRRRR |
|
|
| Jeremy H |
För min del blir lite mysig grillning och sånt med goda vänner som vanligt :)
Megafjortisfylla deluxe börjar om ca 13h :p |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by jofawe
Javisst, den härliga helgen med supa knulla och åka hiss har äntligen anlänt.
Jag ska, efter många turer och sistaminuten besked, dra till Öland och Grönhags camping..
Nån mer som ska dit? ;)
Dra iväg en pling till mig, mitt nummer står i "Ferry Corsten på MondayBar"-tråden.
Jag bjussar på mintuu :nervous:
Vart ska ni då?
(ps. jag drar om 20 minuter ;) ds.):nervous: |
Brukar alltid fira midsommar straxt norr om köpingsvik så inte så långt från dig. men just i år spar jag mig i helsingborg för att åka på heineken festen i köpenhamn dan efter istället. |
|
|
| Dj P.A! |
Årets midsommar för min del blir minst sagt annorlunda. Det blir en snarare "Trance-UK-midsummer"
Flyget till London går om några timmar. Där väntar kungen ARMIN ING BUUREN!!!!!!! tillsammans med Tall Paul, John Askew och Goldenscan.
Sedan imorgon blir det bussresa upp till Birmingham för vad jag anser en helt perfekt trancenight. Där väntar följande lineup:
John O'Bir
Markus Schulz !!!!
MIKE !!!!
& ARMIN VAN BUUREN !!!!!!
Kan det bli bättre? |
|
|
|
|