return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אינפה!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
OREN
היו איתנו בטיסה חברה של איזה 10 איש מנס ציונה אני מכיר רק שתיים מהם
אני מאמין שהוא מבינהם
Segev
אהה סבבה
קיצר שנה שעברה הייתי בקוס והסתדרתי מצויין עם 400 יורו השנה באינפה יספיק לי 500 דולר?
DJ-Kreing^^
אני לא מאמין שחזרתי לארץ, אני כולי עכשיו בדיכאון מזה...כל כך חסר לי את הטירוף שהולך כל יום באיה נאפה...
אנשים היה הכי בן זונה בארץ....ואגב קפריסאים הם האנשים הכי טובים שיש ויצא לי לגלות את זה מחדש כמה וכמה פעמים בנאפה.
DjNumShum
איזה מלון היית?
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjNumShum
איזה מלון היית?


פיליפיאנה
OREN
בגלל שאין איביזה חוזרים לנאפה לעוד שבוע
בע"ה ב-16 לאוגוסט
DjChook
הזוי
:clown:
OREN
יום חמישי שש וחצי בבוקר אני עולה על הטיסה השניה שלי תוך חודש לנאפה
הפעם למלון מגדליני מישהו פה היה במלון הזה או יכול לספר לי איך הוא?
DjChook
למה אתה עושה את זה?
OREN
אני מת לחזור לשם אני מתגעגע לאוירה והכל

m0sh
למה אין איביזה?

אני מארגן כנראה קבוצה לסוף ספטמבר...הסגירות של ארמין וטייסטו ועוד
OREN
חבר שלי לא הסתדר מבחינת כסף בגלל זה נדפק איביזה
איך איביזה של ספטמבר לעומת אוגוסט???
יש הבדל מבחינת כמות האנשים מחירי מסיבות מחירי הטיסות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement