|
אינפה!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| OREN |
היו איתנו בטיסה חברה של איזה 10 איש מנס ציונה אני מכיר רק שתיים מהם
אני מאמין שהוא מבינהם |
|
|
| Segev |
אהה סבבה
קיצר שנה שעברה הייתי בקוס והסתדרתי מצויין עם 400 יורו השנה באינפה יספיק לי 500 דולר? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני לא מאמין שחזרתי לארץ, אני כולי עכשיו בדיכאון מזה...כל כך חסר לי את הטירוף שהולך כל יום באיה נאפה...
אנשים היה הכי בן זונה בארץ....ואגב קפריסאים הם האנשים הכי טובים שיש ויצא לי לגלות את זה מחדש כמה וכמה פעמים בנאפה. |
|
|
| DjNumShum |
| איזה מלון היית? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איזה מלון היית? |
פיליפיאנה |
|
|
| OREN |
בגלל שאין איביזה חוזרים לנאפה לעוד שבוע
בע"ה ב-16 לאוגוסט |
|
|
| OREN |
יום חמישי שש וחצי בבוקר אני עולה על הטיסה השניה שלי תוך חודש לנאפה
הפעם למלון מגדליני מישהו פה היה במלון הזה או יכול לספר לי איך הוא? |
|
|
| DjChook |
| למה אתה עושה את זה? |
|
|
| OREN |
| אני מת לחזור לשם אני מתגעגע לאוירה והכל |
|
|
| m0sh |
למה אין איביזה?
אני מארגן כנראה קבוצה לסוף ספטמבר...הסגירות של ארמין וטייסטו ועוד |
|
|
| OREN |
חבר שלי לא הסתדר מבחינת כסף בגלל זה נדפק איביזה
איך איביזה של ספטמבר לעומת אוגוסט???
יש הבדל מבחינת כמות האנשים מחירי מסיבות מחירי הטיסות |
|
|
|
|