return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
BeTA's en boeken lezen...
View this Thread in Original format
Icone
Gewoon effe uit interesse...

Ik weet niet of ik een uitzondering ben in de maatschappij, maar ikzelf lees eigenlijk nooit een 'echt' boek, vrijwel enkel artikels en dergelijke van allerlei soort. Ik haatte het vroeger altijd als we van't school uit een boek moesten lezen ook. Ik wilde daar echt ni voor binneblijven :)

Mijn ouders lezen dan weer boeken bij de vleet en daarmee vroeg ik mij af of zoiets komt met de leeftijd ofzo?

So, how about you? ;)

Greetz,
Wim
Phortastic
nooit...
nooit gedaan ook eigenlijk, op 2 of 3 boeken van Brusselmans na :)
TOR
vrij zelden. ik heb het meer voor (gespecialiseerde) tijdschriften en kranten
MikeVee
Soms wel eens, de laatste tijd wat minder.
Maar dat zijn dan meestal easy-to-read-thrillers zoals bijv. Stephen King (heb ik zowat allemaal gelezen; beetje fan), geen klassiekers of boeken van Hugo Claus ofzo :rolleyes:.
DeSpErAtOs-X
eigenlijk ...

...

nooit :p
pooley
Ik beschouw onder boeken ook boeken over vb. management, verkoop etc (200blz+ )
dus wel eens :)
Pumaz
Vrij regelmatig :)

Er zitten echt dingen tussen voor iedereen hoor :D
Synthesia
Ik ook eigenlijk nooit. Alleen als ik klein was.

Ik houd het bij een krant, tijdschrift of vakliteratuur. Voor romans en andere verzonnen verhalen ben ik nooit geweest...vind het niet de tijd en moeite waard om over iemand anders zijn verhaalkes over een harry potter b.v. te gaan fataseren, dan kijk ik eens liever naar een plezant filmke.
Jasperovitsj
Ik heb vroeger immens veel gelezen, pakweg één boek om de 2 weken. Rond m'n twaalfde vooral boeken van Thea Beckman, Evert Hartman, Jan Terlouw en dergelijke gelezen. Ik denk dat ik van die auteurs elk boek heb gelezen, en een hoop titels zelfs meer dan één keer. :)
Daarna ben ik een hoop fantasy en sci-fi beginnen lezen, in de trant van Jack Vance, Larry Niven, Julian May (she rules big time! :crazy: ), Dan Simmons,...
Dan Simmons is trouwens de auteur van de beste quadrilogie die ik tot nu toe heb gelezen: De Saga Van Hyperion.
Magistrale sci-fi, zowel op romantechnisch als op visionnair gebied! :eyes:
Ook historische romans kunnen me meestal wel bekoren, vooral die van Wilbur Smith. Daarom vond ik het eigenlijk nooit erg dat we op school boeken moesten lezen :p

En vorige zomer heb ik eindelijk In De Ban Van De Ring gelezen, en daar ben ik toch een maand zoet mee geweest. Tolkien's stijl was wel even wennen, maar vanaf ik in het verhaal zat werd ik echt compleet meegesleept. Wel jammer dat ik eerst de films al had gezien, dus m'n fantasie was beperkt. Maar ik zie nu ook wel in dat Peter Jackson een fantastische prestatie heeft geleverd met zijn verfilming! :eyespop: :eyes:

Het laatste jaar heb ik eigenlijk niet meer zo veel gelezen (laatste boek was een romantische stationsroman van Zehra :o :toothless ), maar na de examens ga ik nog eens naar de bibliotheek trekken om wat boeken te ontlenen :)
djcresto
ik ben nu voor de eerste keer sinds het 5e middelbaar (jaar of 8 geleden denk ik) een boek aan het lezen. Tis dan nog non fictie... Vroeger deed ik het ook bijna nooit of enkel als het moest voor school. Eens ik dan begon in een boek was dat wel heel snel uit. Terlauw was toen ook men favoriet.

pooley
ik denk dat het om NU gaat en ni wa ge als klein patéke uitgestoken hebt want iedereen heeft op dat punt moeten lezen...
Jasperovitsj
Joenge, Wim vroeg duidelijk of het iets was dat met de leeftijd kwam, dus ik bewijs gewoon even het tegendeel :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement