return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סוף כל סוף!!!
View this Thread in Original format
deluxe
כן.... סוף סוף סיימתי את
Deluxe - Closer to the sky (Original mix)

קטע טראנס-מלודי מקפיץ ועצבני. אחלה למסיבות. תורידו, תהנו, ותנו כמה שיותר ביקורות.




http://www.ambrosia.org.il/music/47...iginal_mix_.mp3
MoSH_MaN
אחלה טראק שמעתי יותר גרועים בזמן האחרון שלא מגיע להם אפילו יריקה יאללה וינל :D
deluxe
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אחלה טראק שמעתי יותר גרועים בזמן האחרון שלא מגיע להם אפילו יריקה יאללה וינל :D


תנסח את התגובה שלך מחדש.... לא הבנתי יענטו הדברים הקודמיםשלי לא היו משהו (תגיד דוגרי זה חשוב לי)? ולא הבנתי למה אמרת יאללה וינל
dj alonzo
אני חושב שהוא התכוון שמכל הטראקים שהוא שמע בזמן האחרון זה הוא טוב.. והוא אמר יאללה ויניל, יענו לך תוציא אותו בויניל
אני אוריד אותו מחר... עכשיו אני הולך לישון - מחר שעת אפס
eXeTik
נחמד!
הייתה מציע לך לפתח קצת את הקצב, לעשות אולי איזה כניסה או משהו כי רוב הקצב קבוע...
קח למשל את הצליל הזה שמתחיל ב
2:21
ותפתח מזה כניסה- יכול להיות ממש פצצה!
Hell_Copter
הורדתי את הטראק שלך

כל הכבוד אחי... שיחקת אותה

יצא בנזונה

תמשיך ככה
s0undw4v3
אני מוריד עכשיו אחי... תקבל תגובה עוד איזה עשרים דקות :P

בכל מקרה אני גם עובד על טראק ב-
Reason

כרגע אני צריך לשנות אותו קצת כי הוא דיי מונוטוני, אבל יצא בסוף משהו נחמד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני מוריד עכשיו אחי... תקבל תגובה עוד איזה עשרים דקות :P

בכל מקרה אני גם עובד על טראק ב-
Reason

כרגע אני צריך לשנות אותו קצת כי הוא דיי מונוטוני, אבל יצא בסוף משהו נחמד


כשתסיים תפרסם וניתן לך פידבק
deluxe
quote:
Originally posted by dj alonzo
אני חושב שהוא התכוון שמכל הטראקים שהוא שמע בזמן האחרון זה הוא טוב.. והוא אמר יאללה ויניל, יענו לך תוציא אותו בויניל
אני אוריד אותו מחר... עכשיו אני הולך לישון - מחר שעת אפס


אתה באמת חושב שכדאי לי להוציא אותו בויניךל?! מה זה ייתן לי? וכמה זה עולה בכלל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by deluxe


אתה באמת חושב שכדאי לי להוציא אותו בויניךל?! מה זה ייתן לי? וכמה זה עולה בכלל


אם אתה מתקלט ויש לך פטיפון וכל זה

אז כדאי לך להוציא אותו בויניל... האיכות תהיה יותר טובה

אם אתה לא... אז לא נראה לי שכדאי כל כך

סתם חבל על הכסף

deluxe
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אתה מתקלט ויש לך פטיפון וכל זה

אז כדאי לך להוציא אותו בויניל... האיכות תהיה יותר טובה

אם אתה לא... אז לא נראה לי שכדאי כל כך

סתם חבל על הכסף


אחי כמה זה עולה בערך? ואם אני עושה כמה עותקים ומביא לתקליטנים זה נקרא
whitelabel
לא?
שווה בשביל הפרסום אתה חושב? וזה חוקי?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by deluxe


אחי כמה זה עולה בערך? ואם אני עושה כמה עותקים ומביא לתקליטנים זה נקרא
whitelabel
לא?
שווה בשביל הפרסום אתה חושב? וזה חוקי?


לפי מה שהבנתי לצרוב לויניל זה לא עסק זול

בעיקר אם אתה רוצה להכין כמה עותקים...

אבל אני לא מבין בזה עד כדי כך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement