|
סוף כל סוף!!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| אחלה טראק שמעתי יותר גרועים בזמן האחרון שלא מגיע להם אפילו יריקה יאללה וינל :D |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אחלה טראק שמעתי יותר גרועים בזמן האחרון שלא מגיע להם אפילו יריקה יאללה וינל :D |
תנסח את התגובה שלך מחדש.... לא הבנתי יענטו הדברים הקודמיםשלי לא היו משהו (תגיד דוגרי זה חשוב לי)? ולא הבנתי למה אמרת יאללה וינל |
|
|
| dj alonzo |
אני חושב שהוא התכוון שמכל הטראקים שהוא שמע בזמן האחרון זה הוא טוב.. והוא אמר יאללה ויניל, יענו לך תוציא אותו בויניל
אני אוריד אותו מחר... עכשיו אני הולך לישון - מחר שעת אפס |
|
|
| eXeTik |
נחמד!
הייתה מציע לך לפתח קצת את הקצב, לעשות אולי איזה כניסה או משהו כי רוב הקצב קבוע...
קח למשל את הצליל הזה שמתחיל ב
2:21
ותפתח מזה כניסה- יכול להיות ממש פצצה! |
|
|
| Hell_Copter |
הורדתי את הטראק שלך
כל הכבוד אחי... שיחקת אותה
יצא בנזונה
תמשיך ככה |
|
|
| s0undw4v3 |
אני מוריד עכשיו אחי... תקבל תגובה עוד איזה עשרים דקות :P
בכל מקרה אני גם עובד על טראק ב-
Reason
כרגע אני צריך לשנות אותו קצת כי הוא דיי מונוטוני, אבל יצא בסוף משהו נחמד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אני מוריד עכשיו אחי... תקבל תגובה עוד איזה עשרים דקות :P
בכל מקרה אני גם עובד על טראק ב-
Reason
כרגע אני צריך לשנות אותו קצת כי הוא דיי מונוטוני, אבל יצא בסוף משהו נחמד |
כשתסיים תפרסם וניתן לך פידבק |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אני חושב שהוא התכוון שמכל הטראקים שהוא שמע בזמן האחרון זה הוא טוב.. והוא אמר יאללה ויניל, יענו לך תוציא אותו בויניל
אני אוריד אותו מחר... עכשיו אני הולך לישון - מחר שעת אפס |
אתה באמת חושב שכדאי לי להוציא אותו בויניךל?! מה זה ייתן לי? וכמה זה עולה בכלל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by deluxe
אתה באמת חושב שכדאי לי להוציא אותו בויניךל?! מה זה ייתן לי? וכמה זה עולה בכלל |
אם אתה מתקלט ויש לך פטיפון וכל זה
אז כדאי לך להוציא אותו בויניל... האיכות תהיה יותר טובה
אם אתה לא... אז לא נראה לי שכדאי כל כך
סתם חבל על הכסף |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה מתקלט ויש לך פטיפון וכל זה
אז כדאי לך להוציא אותו בויניל... האיכות תהיה יותר טובה
אם אתה לא... אז לא נראה לי שכדאי כל כך
סתם חבל על הכסף |
אחי כמה זה עולה בערך? ואם אני עושה כמה עותקים ומביא לתקליטנים זה נקרא
whitelabel
לא?
שווה בשביל הפרסום אתה חושב? וזה חוקי? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by deluxe
אחי כמה זה עולה בערך? ואם אני עושה כמה עותקים ומביא לתקליטנים זה נקרא
whitelabel
לא?
שווה בשביל הפרסום אתה חושב? וזה חוקי? |
לפי מה שהבנתי לצרוב לויניל זה לא עסק זול
בעיקר אם אתה רוצה להכין כמה עותקים...
אבל אני לא מבין בזה עד כדי כך |
|
|
|
|