|
סיגריות...... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אישית לא רואה את עצמי כאדם חלש שיגרר לכזה דבר כי זה קול...
אם אני רוצה לעשות משהו אני יעשה אותו אם לא, לא... |
נמרוד זה שאתה ואני חכמים לא אומר שכולם ככה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נמרוד זה שאתה ואני חכמים לא אומר שכולם ככה |
גם אני חכם:D
לפני איזה 3 שנים זה היה אצלי קול ועישנתי קצת, אבל ממש קצת פחות מחפיסה בטוח ומאז אני לא מעשן יותר... רק פאסיבי:D
אבל פה אני מאשים את הביצפר על זה שאני צריך לעבור במחששה כדי לצאת החוצה בהפסקות ולאכול אוכל נורמלי וגם את החברים המעשנים...
תגידו עד כמה נרגילה מזיק? |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
גם אני חכם:D
לפני איזה 3 שנים זה היה אצלי קול ועישנתי קצת, אבל ממש קצת פחות מחפיסה בטוח ומאז אני לא מעשן יותר... רק פאסיבי:D
אבל פה אני מאשים את הביצפר על זה שאני צריך לעבור במחששה כדי לצאת החוצה בהפסקות ולאכול אוכל נורמלי וגם את החברים המעשנים...
תגידו עד כמה נרגילה מזיק? |
תלוי כמה אתה "מושך" אמרו לי שנרגילה זה כמו סיגריה רק שזה לא ממכר
אני שם זין על הדברים האלה ולא נוגע בזה פשוט
רק מהריח בא לי להקיא
:eyes: |
|
|
| Dj Black |
דרך אגב
עזבו את הקרטמן שמעשן באנג
זה רק לקטע
||
||
||
||
||
\/ |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Black
תלוי כמה אתה "מושך" אמרו לי שנרגילה זה כמו סיגריה רק שזה לא ממכר
אני שם זין על הדברים האלה ולא נוגע בזה פשוט
רק מהריח בא לי להקיא
:eyes: |
מהריח של סיגריות גם לי...
אבל לנרגילה יש אחלה ריח... תלוי בטעם כמובן...לבננה יש אחלה ריח...
אבל נרגילה אני מעשן רק מדי פעם במסיבות עם חברים, או מדי פעם בזולה בתחנה המרכזית בקומה 6 כמשחררים אותנו מוקדם יותר מהביצפר... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
גם אני חכם:D
לפני איזה 3 שנים זה היה אצלי קול ועישנתי קצת, אבל ממש קצת פחות מחפיסה בטוח ומאז אני לא מעשן יותר... רק פאסיבי:D
אבל פה אני מאשים את הביצפר על זה שאני צריך לעבור במחששה כדי לצאת החוצה בהפסקות ולאכול אוכל נורמלי וגם את החברים המעשנים...
תגידו עד כמה נרגילה מזיק? |
בחופש הייתי מעשן הרבה נרגילה כי זה לא כל כך רציני
60 שאכטות מנרגילה = סיגריה אחת
זה היה על הזין שלי
אבל עבר לי הקטע של הנרגילה
עכשיו אני מעשן רק לעיתים רחוקות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאכטות מנרגילה 60 = סיגריה אחת
|
לא זה עובר ממקום למקום הקטע הוא שבנרגילה יש הרבה יותר טבק וזה מסרטן...
נכון אין שם חומרים כימיים ואין שם ניקוטין שממכר אבל זה לא פחות גרוע מסיגריה וזה בדוק... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא זה עובר ממקום למקום הקטע הוא שבנרגילה יש הרבה יותר טבק וזה מסרטן...
נכון אין שם חומרים כימיים ואין שם ניקוטין שממכר אבל זה לא פחות גרוע מסיגריה וזה בדוק... |
לפחות אני יכול להתנחם בזה שעם אני ימות מוקדם יותר מנרגילה חצי מהילדים במדינה הזאת ימותו איתי.
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אין שם חומרים כימיים ... |
דווקא נדמה לי שמהגחלים יש חומרים כימיים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
דווקא נדמה לי שמהגחלים יש חומרים כימיים... |
אני יודע שהגחלים מסרטנים כשמדליקים אותם
תמיד שמדליקים גחל חדש צריך ללכת הצידה שהעשן לא יעוף על ילדים
זה באמת מסרטן |
|
|
| DeathWish |
מטומטמים.......
משחקים אותה אני מבין אני מבין.......
אבל בעצם אתם סתם זייני מוח....
דבר ראשון לנרגילה אין ריח שנשאר על הבגדים ועל הידיים...
דבר שני......
לא כל גחל מסרטן..
כשאתה מדליק גחל תהפוך אותו לראות אם יש נקודות גדולות..
אם כן זה מסרטן ואני לא ממליץ לעשן....... |
|
|
| MoSH_MaN |
אז למה אתה מעשן ?חחחח..........
"מבין" מי שמעשן מבין כמו התחת שלי...
אם אתה מבין למה אתה מעשן? |
|
|
|
|