|
סיגריות...... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פששששש אריאל
אני רואה שאתה מבין בזה טוב מאוד
בטח עשית עבודה על זה שעוד היית בבית ספר
אבל בכגל זאת.. תודה על המידע
וטוב לדעת שאתה צודק בזמן שאחרים פה מזיינים את השכל סתם וטועים
:) |
שמע, תגיד מה שתגיד, אני לא כתבתי סתם בולשיט, אני עומד מאחורי כל מילה וזה מה שאני יודע, אם זה לא נכון, תתקן אותי...
:):):)
חברים שלי לפעמים לקראת סוף הנרגילה מעשנים רק את הראש: הם מוציאים את הראש ומחזיקים אותו מעל הראש עם הגחל עליו ופשות שואבים...
הם גמורים לגמרי!!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| בנרגיליה יש יותר טבק מסיגריה ולכן זה מסרטן זה לא בולשיט |
|
|
| nesher |
אין כמו נרגילה
נקודה
+
Mosh
מה הקשר שיש עוד טבק
בחבילה רגילה ושלמה של טבק
שזה קצת יותר גדול מקופסת סיגריות
יש
0.5
ניקוטין בכל הקופסא
ואין עטר
בכל סיגריה קטנה שאתה מעשן יש בין
0.6
ל
1.5
אחוז ניקוטין
ל-כ-ל ס-י-ג-ר-י-ה
הבנת
ויש גם עוד
עטר שזה החומר המסרטן
מסקנה:
נרגילה לא מסרטנת
+
ממכרת הרבה הרבה הרבה פחות
נרגילה זה פשוט אחלללללללה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nesher
אין כמו נרגילה
נקודה
+
Mosh
מה הקשר שיש עוד טבק
בחבילה רגילה ושלמה של טבק
שזה קצת יותר גדול מקופסת סיגריות
יש
0.5
ניקוטין בכל הקופסא
ואין עטר
בכל סיגריה קטנה שאתה מעשן יש בין
0.6
ל
1.5
אחוז ניקוטין
ל-כ-ל ס-י-ג-ר-י-ה
הבנת
ויש גם עוד
עטר שזה החומר המסרטן
מסקנה:
נרגילה לא מסרטנת
+
ממכרת הרבה הרבה הרבה פחות
נרגילה זה פשוט אחלללללללה |
אתה צודק ב100 אחוז..
אנשים בקשה תפסיקו לזיין ת'שכל פה כל אחד חושב שהוא מבין יותר מהשני, בוא נסגור את זה בככה ששניהם לא ממש עוזרים לבריאות |
|
|
| MoSH_MaN |
| רגילה כן מסרטנת ינעל ראבק! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רגילה כן מסרטנת ינעל ראבק! |
נו בסדר הבנו את זה עוד פעם תגיד? |
|
|
| MoSH_MaN |
| כי נשר כתב שנרגילה לא מסרטנת... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כי נשר כתב שנרגילה לא מסרטנת... |
טוב אחי...
אני לא נוגע בשניהם וזהו...
:):):)
???"מוש מתאים לך לעשן "ווג
(זה הסיגריות הדקות האלה של הכוסיות)
:toothless :toothless :toothless
חחחחחחחח
סתם סתם... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
טוב אחי...
אני לא נוגע בשניהם וזהו...
:):):)
???"מוש מתאים לך לעשן "ווג
(זה הסיגריות הדקות האלה של הכוסיות)
:toothless :toothless :toothless
חחחחחחחח
סתם סתם... |
חחחחחחחחח
דודה של אמא שלי מעשנת את החרא הזה |
|
|
| s0undw4v3 |
איזה ווג ואיזה זין
תעשנו קפטיין בלאק!!!
:D :D :D
סתם סתם
אמרו לי שזאת הסיגריה הכי חזקה שקיימת...
בחיים שלי לא נגעתי בסיגריה ואני בחיים שלי לא אגע.
נרגלתי איזה מקסימום 10 פעמים בחיים שלי עד עכשיו...
נחמד, אבל זה ימאס מתישהו...
וכולכם שאומרים מסרטן - לא מסרטן - זה סתם זיבולי שכל הכל פה... אני בטוח שיש כאלה שיודעים וצודקים, אבל איפה הוכחות???? הוכחות מדעיות!!!
איפה???? |
|
|
| MoSH_MaN |
| נמרוד חבל עליך בבית ספר... |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
אז לסיכום
נרגילה וסיגריות שניהם מזיכים לבריאות.. ולא כדי לעשן בכלל..
נרגילה זה אחלה של דבר אני ממליץ לכם לנסות
:)
קפטן בלאק זה אכן אחד הסיגריות הכי כבדות שיש
אמרו לי זה איזה
2.2 ניקוטין..
*closed* |
|
|
|
|