return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Pole Folder - Salvation on slavery sins
View this Thread in Original format
TranceSeeker
Ongelofelijk nummer
Kende hem al van zijn album, maar nu heb ik hem 2 keer live gehoord, eerste keer in La Rocca, en gisteren buiten op de afterparty van de ciryparade, echt fantastisch en sterk nummer, werd compleet overdonderd door de kracht ervan, pure klasse
Pumaz
Zeer sterke track :D
Jasperovitsj
Inderdaad, maar sterkste nummer van het album blijft toch Scared To Lose :crazy:
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
sterkste nummer van het album blijft toch Scared To Lose :crazy:

Plus ing one dude :cool:
Bertn
+2 :)

jammer wel dat hij na de break wat afbouwt:)
Buoyant
als het nu geen prog nummer was, dan had er volgens mijn al lang iemand gezeurd: Er zijn toch threads voor dit soort dingen. Dus bij deze ... :o
dj Zevan
fantastisch liedje, kan er geen genoeg van krijgen, staat dagelijks n paar keer op
pooley
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting
X-Tune
quote:
Originally posted by pooley
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting


en als ge zeurt, verkleint hij.. Goed bezig pooley en buoyant
:rolleyes:
TranceSeeker
quote:
Originally posted by pooley
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting


Amaai, aan uw posts te zien, doet ge precies veel moeite om hem te laten groeien

X-Tune
pooley
Total Posts: 4232 (5.19 posts per day)

TranceSeeker
Total Posts: 2702 (2.11 posts per day)

Buoyant
Total Posts: 1286 (1.51 posts per day)

X-Tune
Total Posts: 629 (5.50 posts per day)



Ik heb het kleinste pietje
pooley
Ni persoonlijk op u gericht hoor tranceseeker, ik heb ook al zulke postings gedaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement