|
Pole Folder - Salvation on slavery sins
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Ongelofelijk nummer
Kende hem al van zijn album, maar nu heb ik hem 2 keer live gehoord, eerste keer in La Rocca, en gisteren buiten op de afterparty van de ciryparade, echt fantastisch en sterk nummer, werd compleet overdonderd door de kracht ervan, pure klasse |
|
|
| Pumaz |
| Zeer sterke track :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, maar sterkste nummer van het album blijft toch Scared To Lose :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
sterkste nummer van het album blijft toch Scared To Lose :crazy: |
Plus ing one dude :cool: |
|
|
| Bertn |
+2 :)
jammer wel dat hij na de break wat afbouwt:) |
|
|
| Buoyant |
| als het nu geen prog nummer was, dan had er volgens mijn al lang iemand gezeurd: Er zijn toch threads voor dit soort dingen. Dus bij deze ... :o |
|
|
| dj Zevan |
| fantastisch liedje, kan er geen genoeg van krijgen, staat dagelijks n paar keer op |
|
|
| pooley |
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by pooley
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting |
en als ge zeurt, verkleint hij.. Goed bezig pooley en buoyant
:rolleyes: |
|
|
| TranceSeeker |
| quote: | Originally posted by pooley
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting |
Amaai, aan uw posts te zien, doet ge precies veel moeite om hem te laten groeien |
|
|
| X-Tune |
pooley
Total Posts: 4232 (5.19 posts per day)
TranceSeeker
Total Posts: 2702 (2.11 posts per day)
Buoyant
Total Posts: 1286 (1.51 posts per day)
X-Tune
Total Posts: 629 (5.50 posts per day)
Ik heb het kleinste pietje  |
|
|
| pooley |
| Ni persoonlijk op u gericht hoor tranceseeker, ik heb ook al zulke postings gedaan. |
|
|
|
|