return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כל הכבוד להפועל
View this Thread in Original format
Hell_Copter
באמת כל הכבוד להם
מייצגים את ישראל בכבוד
אתמול הם ניצחו את לוקומוטיב ברוסיה
בנזונה של דבר

אני לא אוהד הפועל או משהו פשוט אני חושב שהם קבוצה טובה
והלוואי שימשיכו ויעלו עוד שלבים שם
שייצגו את ישראל ויגרמו לישראל להראות טוב
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
באמת כל הכבוד להם
מייצגים את ישראל בכבוד
אתמול הם ניצחו את לוקומוטיב ברוסיה
בנזונה של דבר

אני לא אוהד הפועל או משהו פשוט אני חושב שהם קבוצה טובה
והלוואי שימשיכו ויעלו עוד שלבים שם
שייצגו את ישראל ויגרמו לישראל להראות טוב


אני גם לא אוהד הפועל
ואני חייב להגיד כל הכבוד להם!!
זה עבודה קשה מאוד לנצח קבוצה במגרש שהוא כמעט קפוא!!

14 מעלות מתחת לאפס!!

זה עושה לי קררר רק לחשוב על זה
nimrod levi
אתם יודעים מה כן יפה הם ניצחו עלו שלב אז איכשהו עוד מגיע להם
כל הכבוד אבל אני מדבר על אחרי המשחק שהם חגגו כל השחקנים
פשוט בושה!!!!
ראיתם איך פיני בלילי ואבוקסיס שרו
סאדאם חוסיין בשוק ו מכבי לא עלתה שלב?
איזה מין שחקנים ואחר כך עוד באים בטענות לאוהדי מכבי ששרים על הפועל
שחקנים שאמורים להוות דוגמא פשוט שרים ככה נגד מכבי
לא נשכח לא נסלח!!!!!:whip:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nimrod levi
אתם יודעים מה כן יפה הם ניצחו עלו שלב אז איכשהו עוד מגיע להם
כל הכבוד אבל אני מדבר על אחרי המשחק שהם חגגו כל השחקנים
פשוט בושה!!!!
ראיתם איך פיני בלילי ואבוקסיס שרו
סאדאם חוסיין בשוק ו מכבי לא עלתה שלב?
איזה מין שחקנים ואחר כך עוד באים בטענות לאוהדי מכבי ששרים על הפועל
שחקנים שאמורים להוות דוגמא פשוט שרים ככה נגד מכבי
לא נשכח לא נסלח!!!!!:whip:


יאללה אהודי מכבי ת"א שבו בשקט... הם עלו אתם לא כל כך פשוט :D הם טובים אתם נימני...

יאללה מכבי הרצליה !!!!!!! אימפריה אני בין היחידים שאוהדים את הקבוצה של העיר שלי כמו באירופה...:)
MoSH_MaN
ואגב טועמה מחבל ובן לאדן הוא אדום יותר טוב?!
nimrod levi
תשמע זה האוהדים ולא השחקנים...
ושמעתם מה הם אמרו אח"כ?
שהם בעצם אוהדים את מכבי בכדורסל ורוצים שתצליח...
בני זה לא בסדר
צריך להעניש אותם..
ועוד מכבי שלחו להם מכצתב ברכה ובהצלחה בהמשך הדרך...
לא מגיע להם!!!!
:whip:
DjChook
אני אוהד מכבי

אבל תמיד טוב לראות את ישראל עושה הישגים מחוץ לישראל הקטנטונת

אבל בכל זאת הייתי רוצה שהם יקבלו את רודה ויפלו גם הם כמו מכבי

אומרים שהפועל יותר טובה ממכבי

ראיתם בדרבי איך מכבי נוער א' הוציאו תיקו
Hell_Copter
אני לא אוהד מכבי ולא הפועל

אבל אני חושב שהפועל יותר טובים... זכותי לדעה משלי

הייתי רוצה שהפועל גם יעלו לחצי גמר אם לא לגמר כי למי אכפת איזה קבוצה

זאת!??! זה בכל זאת ישראל

ככל שהפועל יעלו יותר בשלבים ישראל תקבל יותר נציגים בשנים הבאות

מה שטוב לא רק להפועל אלא גם למכבי ולכל הקבוצות המובילות בארץ
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא אוהד מכבי ולא הפועל

אבל אני חושב שהפועל יותר טובים... זכותי לדעה משלי

הייתי רוצה שהפועל גם יעלו לחצי גמר אם לא לגמר כי למי אכפת איזה קבוצה

זאת!??! זה בכל זאת ישראל

ככל שהפועל יעלו יותר בשלבים ישראל תקבל יותר נציגים בשנים הבאות

מה שטוב לא רק להפועל אלא גם למכבי ולכל הקבוצות המובילות בארץ


אני אומר הם לא עוברים את השמינית גמר..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני אומר הם לא עוברים את השמינית גמר..


הלוואי יעברו!!!

סוכנויות ההימורים נתנו להם סיכויים של 1 ל 80 לקחת את גביע אופ"א

DjChook
חחחח הימורים
MoSH_MaN
עזבו שטויות קודם נראה מי היריבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement