return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Your Favorite DJ/Producer (pg. 6)
View this Thread in Original format
DJentlman
Hi All just wanted 2 say How Glad i am 2 join this AWSOME FORUM after being in tranceaddict for bout 2 years and 4 my stupidity of no joining the forum!!!!!!!:toothless
Dj Moriano
אין עוד מישהו שעושה רמיקסים ברמה של סקוט פרוג'קט
יש הרבה טובים.......


אפילו פולסדרייבר פחות טוב

לפי דעתי כמובן......
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJentlman
Hi All just wanted 2 say How Glad i am 2 join this AWSOME FORUM after being in tranceaddict for bout 2 years and 4 my stupidity of no joining the forum!!!!!!!:toothless


welcome m8
send me a message on icq
103926510

:)
Hell_Copter
welcome aboard
you and everybody can msg me 2 on the ICQ too

35190491
Dj Moriano
hey what about me????

78839396
Ariels
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אין עוד מישהו שעושה רמיקסים ברמה של סקוט פרוג'קט
יש הרבה טובים.......


אפילו פולסדרייבר פחות טוב

לפי דעתי כמובן......


תת רמה אולי לפי דעתי.... הבאסים נשמעים כאילו הרמקול קרוע וזה כשאתה שומע את אפילו בווליום הכי נמוך
גועל נפש
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Ariels


תת רמה אולי לפי דעתי.... הבאסים נשמעים כאילו הרמקול קרוע וזה כשאתה שומע את אפילו בווליום הכי נמוך
גועל נפש



שמע אני אוהב אותו


ואיפה היית מלא זמן לא ראינו אותך פה?
MoSH_MaN
צבא מן הסתם וכן אתה רואה קצת שריטות משם...
MoSH_MaN
באו אנשים חדשים בוא נשאל אותם....

:)
Hell_Copter
it's time for a good idea, bad idea
BAD IDEA

אחי.. גם הפול הזה לא משהו למה אין שם את ארמין, פרי או סוונסון וגילן ביחד... ואל תגיד לי שיש את גילן למה זה לא אומר שהוא מכין טראקים יותר טובים מאשר אלה שהוא מכין ביחד עם סוונסון (והוא גם בקושי מכין טראקים שלו לבד עכשיו)1

yahel222
טייסטו לוקח קל
וזה משום שקודם כל כרגע אני לא מצליח להפסיק לשמוע
ISOS 3
שזה פשוט ענק !!!
וגם כי הוא יכול לתת סט שנשנע רגוע כמו זה למשל אבל בעצם הוא יכול גם ממש ממש להקפיץ באווירה הנכונה
וגם כי שהוא רוצה הוא יכול להקפיץ את כולם ישר
וכל הטראקים שלו ענקיים
וגם כי גילו אותו בישראל
והוא ממש ממש אוהב אותנו - היחידי שהיה לו אומץ להגיע לירושלים בימים אילו
ורק בגלל ההערכה הרבה שיש לו לאומן
MoSH_MaN
רועי בשביל מה יש את יובל
שיכול לעשות לזה אדיט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement