| deluxe |
אני חושב שזה פשוט בושה לעם בישראל שמרקו וי לא נמצא ברשימה
(Marco V)
האדם שעושה את הרימיקסים הכי חמים היום, ושהטראקים שלו נבחרו פעמיים להמנונים באינרסיטי
marco v- in charge
Marco v - godd
תורידו ותשמעו את
Rank 1 - such is life (marco v remix)
ותגידו שלא מגיע לו לפחות להיות ברשימה... |
|
|