return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[07/08-10-2005] Awakenings, Westergasfabriek Amsterdam
View this Thread in Original format
basd
Je kunt niet vroeg genoeg zijn.

quote:
07-10-2005 -- Let's do it hard

Gayle San
Oliver Kucera
Eric Sneo
Christian Varela
Arkus P & Robert Natus
Bas Mooy & Vincent de Wit (live)
more artists to be confirmed..

-----------------------------------------------------------------
08-10-2005 -- Or make it funky

Fumiya Tanaka
Umek
Bart Skils
Oscar Mulero
Sascha Funke
more artists to be confirmed..

Beide avonden:

22:00-7:00
E 35,- vvk
Voorverkoop begint op 03-09-2005


Oscar Mulero

Mooie quote ook op die flyer: "For healthreasons we strongly advise not to come both nights". Apart. Maar goed, die zaterdag moesten we maar eens vrijhouden.

Overigens staat op de Awakenings-site een aanvangstijd van 21.30. Ook prima.
New Wave
Jajaja, de zaterdag wordt zeer top! meteen kaartje kopen als het begonnen is en morgen vrij plannen bij de planning! Kan er niet snel genoeg zijn tegenwoordig :p
SnuggLe
Ik heb 8 oktober al een ander feestje.....solly!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd


Mooie quote ook op die flyer: "For healthreasons we strongly advise not to come both nights". Apart. Maar goed, die zaterdag moesten we maar eens vrijhouden.



Ik las het vanmiddag op die flyer, wel lachen :). En het is inderdaad niet aan te raden... :p

En ik denk toch maar wel dat ik voor de zaterdag ga. Ik kan echt geen beuQer meer zien...
basd
Met dank aan Tim :)

Toegevoegd op de vrijdag:

- Gayle San
- Oliver Kucera

Toegevoegd op de zaterdag:

- Fumiya Tanaka


Jammer wederom van Gayle San, die had ik er liever op de zaterdag bij gehad met een wat funkier setje..
Miss Proximus
Is natuurlijk een leuk idee om daar op zaterdag mijn verjaardag te vieren ;)
franzelare
ik zal er ook wel weer rond huppelen :)
jp
Als er geen goed oldschool event is dan voeg ik me ook toe aan de lijst technokutjes :D
basd
Het moet ook niet TE gezellig worden he..
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik heb 8 oktober al een ander feestje.....solly!

http://partyflock.nl/party/45074.html

?

Mindphaser
quote:
Originally posted by basd
http://partyflock.nl/party/45074.html

?


lol :toothless
New Wave
Ach, als Brammie bij al die foute popiejopie-gasten met zijn camera wil hielenlikken dan moet hij dat toch vooral doen. :D Ik zou ook eerder foto's maken op een prutfeest dan dat ik naar Awakenings zou gaan. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement