|
[07/08-10-2005] Awakenings, Westergasfabriek Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| basd |
Je kunt niet vroeg genoeg zijn.
| quote: | 07-10-2005 -- Let's do it hard
Gayle San
Oliver Kucera
Eric Sneo
Christian Varela
Arkus P & Robert Natus
Bas Mooy & Vincent de Wit (live)
more artists to be confirmed..
-----------------------------------------------------------------
08-10-2005 -- Or make it funky
Fumiya Tanaka
Umek
Bart Skils
Oscar Mulero
Sascha Funke
more artists to be confirmed..
Beide avonden:
22:00-7:00
E 35,- vvk
Voorverkoop begint op 03-09-2005 |
Oscar Mulero 
Mooie quote ook op die flyer: "For healthreasons we strongly advise not to come both nights". Apart. Maar goed, die zaterdag moesten we maar eens vrijhouden.
Overigens staat op de Awakenings-site een aanvangstijd van 21.30. Ook prima. |
|
|
| New Wave |
| Jajaja, de zaterdag wordt zeer top! meteen kaartje kopen als het begonnen is en morgen vrij plannen bij de planning! Kan er niet snel genoeg zijn tegenwoordig :p |
|
|
| SnuggLe |
| Ik heb 8 oktober al een ander feestje.....solly! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
Mooie quote ook op die flyer: "For healthreasons we strongly advise not to come both nights". Apart. Maar goed, die zaterdag moesten we maar eens vrijhouden.
|
Ik las het vanmiddag op die flyer, wel lachen :). En het is inderdaad niet aan te raden... :p
En ik denk toch maar wel dat ik voor de zaterdag ga. Ik kan echt geen beuQer meer zien... |
|
|
| basd |
Met dank aan Tim :)
Toegevoegd op de vrijdag:
- Gayle San
- Oliver Kucera
Toegevoegd op de zaterdag:
- Fumiya Tanaka 
Jammer wederom van Gayle San, die had ik er liever op de zaterdag bij gehad met een wat funkier setje.. |
|
|
| Miss Proximus |
| Is natuurlijk een leuk idee om daar op zaterdag mijn verjaardag te vieren ;) |
|
|
| franzelare |
| ik zal er ook wel weer rond huppelen :) |
|
|
| jp |
| Als er geen goed oldschool event is dan voeg ik me ook toe aan de lijst technokutjes :D |
|
|
| basd |
| Het moet ook niet TE gezellig worden he.. |
|
|
| Mindphaser |
lol :toothless |
|
|
| New Wave |
| Ach, als Brammie bij al die foute popiejopie-gasten met zijn camera wil hielenlikken dan moet hij dat toch vooral doen. :D Ik zou ook eerder foto's maken op een prutfeest dan dat ik naar Awakenings zou gaan. :p |
|
|
|
|