return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
GTA heeft zijn eigen stadium op planeet per Berlijn op 9 Juli in Berlijn!
View this Thread in Original format
NetDJ's
Ik heeb its gefunden in de duitse Thread.

---------------------

GTA heeft zijn eigen stadium op planeet per Berlijn op 9 Juli in Berlijn!



Aan geschiedenis: Netx, Piotro en mijn fewness hebben zelf een exclusieve vergadering van Ta bij het weekend overwegen LP om, toen het betekende, het geen van beide te maken de schiproute van het Club Comission Berlijn te geven, werd het Project originele Xth het feit dat wij met een klein auto en een geteerd zeildoek van het plankbed van plaatsaandrijving gepland en in het geheim met u te plaatsen een half uur maakt nog altijd partij en blijft dan snel trekken, alvorens de politie komt.

Dan vernamen wij planeet B en daar eenvoudig geroepen tijden. Het resultaat ziet hier u! Wij zullen nu een plaats tussen de stadia met onze auto nemen en zullen correct verwacht 20.000 - 50.000 mensen verwarmen!

DJs tot dusver:


Wij zijn nog in onderhandelingen met binnen of anderen van Berlijn en Hamburg en hopen dat wij nog 1-2 gekke namen daarnaast worden, maar wij kunnen reeds zo tijdenbrandkast zijn dat onze stijl daar wordt gespeeld!
Als I de andere stadia daar beschouwt, kunnen wij ook onderscheiden daardoor goed. Hoe de gehele looppas?
Pio, Harald en ik zal maken, klaar want de overwinningskolom morgen de vrachtwagen op Zaterdag (, d.w.z. zal drijven die LfA voor ons enigszins verschillend) ons zal in werking zal stellen daar breed en maken.
Onze installatie het opheffen en gaat los het geheel!

Financiering: Wij financieren voorlopig het geheel van onze privé kist en proberen nog minstens één deel van de kosten zuiver over te krijgen sponsors. Als nochtans iemand ons project wil steunen, dan kent hij graag schenkingen!

Zelfs doet 5 euro ons goed:

Harald Bootz
Hamburg Sparkasse
BLZ 20050550
rekening 1218472700

Wij kunnen het vieren worden verboden niet! Het weekend LP zal altijd enigszins speciaal blijven! Bak ton de wortels!

Ik hoop dat u en aan gesteunde ons en zo GTA talrijk lijkt!

-----------------------------

sorry voor mijn fouten, lang her dat ik nederlands heeb geschrijven.
hier findet je de orginal post

Vibes ......
jp
Es wurde einfacher zu verstehen wenn du es in deutsch gepostet hatte ;)

Leider fahren nur 5 NLTA's nach Berlin aber die sind naturlich dabei :toothless
teknasia
you translated it litteral.. The structure makes no sence :)
NetDJ's
boahh JP ich hab da nun 2 std dran gesessen und hab meine alten schulbücher raus gekramt ;), na ja das sprechen geht besser wie das schreiben, sollte meine fast muttersprache mal besser lernen.

freu mich euch zu sehen in berlin, kommt ihr auch zur lovebase ?

gibs noch pisang ? wenn ja wer kann mir ne flasche mitbringen ?

Vibes .....
nwopper
quote:
Originally posted by NetDJ's Bak ton de wortels!


Ehhh....where did the carrots come in....:conf:


:toothless
jp
LoveBase werden wir nicht verpassen, vor allem weil Kai Tracid auflegt :D

Pisang? Yuk, echte Manner trinken Vodka :p

Das Program:

Do: Hinfahrt, Saufen im Park
Fr: Sightseeing und LFA
Sa: Planet und LoveBase
So: Ruckfahrt

Wie das Wetter sich entwickeln werde wissen wir ab Mittwoch :)
NetDJ's
;) ich bin weiblich ....

wodka bekommst genug hier in berlin nur der pisang fehlt mir *gg* ;)
dann sieht man sich an der GTA Bühne + LoveBase * Marcus Decay & Traycer stehen für NetDJs.de an den Decks auf dem Tech Trance Floor *
kai Tracid von 4:00 - 6:00 auffem Tech Trance Floor ;) Marc van Linden von 2:00 - 4:00. Marcus Decay & Traycer 22:00 - 00:00.
Timetable liegt bestimmt aber auch wieder an den kassen und garderoben.

wenns wetter so bleibt wie es nun ist wirds geil, schwitz hier schon bei 25 grad und sollen 32 heut werden.
Dj_Day-V
Zo net dacht ik ff dat ik in het Duitse gedeelte van het forum naar binnen ging :nervous:
jp
quote:
Originally posted by NetDJ's
;) ich bin weiblich ....


Frauen? Auf TA? Unmoglich :o

:stongue:

;) ;)

http://www.spirituosenworld.de/prod...oer/likoer.html :p
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
LoveBase werden wir nicht verpassen, vor allem weil Kai Tracid auflegt :D

Das Program:

Do: Hinfahrt, Saufen im Park
Fr: Sightseeing und LFA
Sa: Planet und LoveBase
So: Ruckfahrt


dass wird auch bei uns so aussiehen..... fragten wir uns nur ab ob wir nach Lovebase sollen weil die Kai tracid dort auflegt.. :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

GEILES PLAN MENSCHEN!! werden wir sicher dabei sein...

jp
quote:
Originally posted by ZZandirt
fragten wir uns nur ab ob wir nach Lovebase sollen weil die Kai tracid dort auflegt..


Die Antwort ist 'ja' :p

Und von wegem die Location/8 Area's naturlich ;)

NetDJ's
:eek: ;) mannen ;)

dus zal ik het op het nederlands probeeren te schrijven ;)

bedankt voor de URL ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement