return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
kerstliedjes die trance-remixen hebben??
View this Thread in Original format
Blik
hey jongens

weten jullie een paar kerstnummers waar trance remixen van zijn, en dan wel een beetje professioneel dus niet een vage techno remix van wham - last christmas die DJ_Siesta nu aan het luisteren is op IRC :p

alvast bedankt
Ruben_Dubbink
heey.......das toevallig, ben net druk aan het zoeken naar kerstnummers (remixen dan), maar heb NOG niks kunnen vinden. Als ik wat heb post ik wel....
-=WVG=-
Audiogalaxy zoeken...

"Christmas Trance" dan krijg je wat Techno-rmx'en...

Maar wat moet je daarmee dan...? cadeautje ? ;)
Ruben_Dubbink
die techno remix van Wham - Last Christmas is idd behoorlijk ehm....vaag ja! :rolleyes:

Heb Jingle bells ook al gevonden als techno remix, humor....:D
dj_highforce
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

Heb Jingle bells ook al gevonden als techno remix, humor....:D


Is dat soms een Da Boy Tommy Rmx..?
Die is wel geinig...:D
Ruben_Dubbink
staat niet bij de info.....
volgens mij niet.....
Henkie_henk
All i want for christmass is you... direct dl

There ya go.. tis wel lichtelijk HC ja ;) k heb hele cd.. is van 2001.. als je em wil ken k em vast wel x helemaal uppe..

GreetZz

Staan nog meer (coolere) traxx op .. lache dit :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
All i want for christmass is you... direct dl


haha de geXte !!!

Een hele CD met dit? brrrrr :p
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
All i want for christmass is you... direct dl



da tering zeg, wat een lawaai

maar je zou wel ee vet trancelied van dat nummer kunnen maken, ben ik van overtuigd Mido ga es remixen :p
Gekhous
rave the christmas.... dat waren nog eens tijden mensen!!!!

lekkol nummahtje Henkie gast!!

Gekhous
quote:
Originally posted by dj_highforce


Is dat soms een Da Boy Tommy Rmx..?
Die is wel geinig...:D


die heb ik ook, voor de liefhebber... maar techno is anders... tis een beetje kruising tussen techno en gabber (of wat ze tegenwoordig hardhouse noemen)...
Ruben_Dubbink
ik zat eigenlijk ook al in de richting van mido te kijken.....
ideetje mido??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement