|
החתימה החדשה שלי
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חברים...
יש לי חתימה חדשה
תנו פידבקים
ותודה מיוחדת למוש... הוא מבין למה
:cool: |
|
|
| MoSH_MaN |
| חבל שהוא לא מתפוצץ :( |
|
|
| Agent-Fire |
חחחחחחחח:D :D :D
כן באמת חבל שהוא לא מתפוצץ...:mad: |
|
|
| nimrod levi |
יפה אחי...
לא רע
צריך להביא רק את פרס לידו והכל יהיה טוב
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחח
נחמד....:) :) |
|
|
| Izzy |
ya great sig!
i wondering what people will say when they start seeing it in the other forums... but dont worry man we all got your back |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחח
ענק אחי
אשכרה חבל שזה לא מתפוצץ |
|
|
| eXeTik |
כל מה שאני רואה זה אקס אדום עצבני
אני רואה העלת את החתימה לאפ טי פי- שים את זה ב
Public Webspace
כמו
Angelfire.com
וכאלה... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חבל שהוא לא מתפוצץ :( |
היה לי חלום לא מזמן שרצחו אותו...
יש לי חלומות מוזרים אחוש...
אני חושב שהייתי קשור לרצח באיזשהו דרך...
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| היה לי חלומות שכל החברים שלי מתים מטיל במגרש כדורגל... |
|
|
| Hell_Copter |
מצוער להטריד אתכם שוב
אבל עוד יש לי עוד חתימה חדשה
כרגיל אתם יודעים מה לעשות...
מצטער אם זה יקרה עוד בעתיד |
|
|
| MoSH_MaN |
| חה חה חה זה גדוללללללללל |
|
|
|
|