return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Terrorattack i London
View this Thread in Original format
Jre
JÄVLA IDIOTER....

Jag blir så jävla förbannad så jag finner inte ord för det!

Mina Tankar Går Till Människorna i London.

/ Jre
ScuL
jag vet.
det är lite shockande också för att jag var där exakt 1 år sen.
vi får helt enkelt vänta vad resultatet blir, men som det ser ut nu är det inte så hemskt som i Madrid
RebeL9
Var där för 2 veckor sedan. Precis på en av stationerna där en av attackerna utlöstes.
Scary minsann! Hoppas inte många människor dött.
Men man kan samtidigt inte tänka tanken att det bara var en tidsfråga innan det skulle ske i London. Många verkar glömma att England ligger i krig sedan över två år.
Jeremy H
Ännu ett bevis på hur underbara vi människor är...

Hoppas att det blir så få offer som möjligt iaf..

EDIT: senaste..."”al-Qaida” tar på sig ansvaret"
http://www.bbc.co.uk/
http://www.sky.com/skynews/home
http://www.cnn.com/
http://www.aftonbladet.se/
Cloudburst
Skönt att vakna upp till något sånt här... :rolleyes:

Det var väntat (hur sjukt är inte det) men jag kan fan inte låta bli att bli förbannad och ledsen ändå...
Jeremy H
Kom riktigt lägligt nu när London blivit vald som ny OS-stad för 2012 ;S
ScuL
quote:
Originally posted by Jeremy H
Kom riktigt lägligt nu när London blivit vald som ny OS-stad för 2012 ;S

mm.
nån clown skrev på ett annan forum att det var Fransmännen som låg bakom :haha: :crazy:

Men nej, seriöst det är Al Qaida 100%
gurra
Ingen idé att bli förbannad eller chockad, eller ens förvånad, klart som fan det finns folk som lackar på många västländer. Vi är precis lika mycket idioter som dom.
jofawe
jag är inte heller förvånad faktiskt.
så länge det finns idioter kommer oskyldiga att dö, så är det bara.. tyvärr.

Det som jag tycker är bäst, är att det var Blair och inte Bush som stod vid talarstolen när de sa att G8-mötet skjuts upp.
Bush är en clown, skulle inte förvåna mig alls om det är CIA som ligger bakom.

Just nu är det 33 döda och 1600 skadade.. sjukt.
För bästa nyhetsrapportering rekommenderar jag skynews ..
ScuL
Jag antar att det inte heller blir sista attacken
Länder som också står på listan: Danmark, Italien, Holland och Poland.

CJ InterCity
quote:
Originally posted by ScuL
Jag antar att det inte heller blir sista attacken
Länder som också står på listan: Danmark, Italien, Holland och Poland.

om Danmark eller Holland drabbas ska jag personligen jaga ner Bin Laden...

(detta var inget skämt)
ScuL
Detta är vad Al-Qaida säger:


"In the name of God, the merciful, the compassionate, may peace be upon the cheerful one and the dauntless fighter, Prophet Muhammad, God’s peace be upon him. O nation of Islam and nation of Arabism: Rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader Government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan. The heroic mujahidin have carried out a blessed raid in London. Britain is now burning with fear, terror, and panic in its northern, southern, eastern, and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people. We have fulfilled our promise and carried out our blessed military raid in Britain after our mujahidin exerted strenuous efforts over a long period of time to ensure the success of the raid. We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan. He who warns is excused."


"all the crusader nations" dvs, alla länder som har eller hade trupper i Iraq och Afghanistan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement