return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Sommar 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by Braxen
Är det möjligen högdalens färger jag ser ^^ :thepirate


Självklart!!! Sveriges hetaste klubb!
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Aendy... nästa gåpng hakar jag på som.... umm fotograf... eller massör eller materialare eller nåt... sen vilken sport det är spelar mindre roll så länge dessa damer är med :D



Hmm, du hade ändå blivit besviken... dels är de på tok för unga, dels så har de bara innebandy i skallen, bara innebandy inget annat!
Braxen
quote:
Originally posted by Aendy
Självklart!!! Sveriges hetaste klubb!


nejnejnej, ni har dock alltid bra flick/damlag, respekt .. på herrsidan e d väl lite sisådär på senare år va ? ;)
Aendy
quote:
Originally posted by Braxen
nejnejnej, ni har dock alltid bra flick/damlag, respekt .. på herrsidan e d väl lite sisådär på senare år va ? ;)


Vem bryr sig om herrinnebandy??? :)
Braxen
för övrigt, helveeeettee va d regnade här idag (nynäshamn), en snubbe åkte vattenskoter nere på stan! haha, va typ en halvmeter högt vatten ! började hagla å blåsa som fan, larmet på 2 bilar här utanför gick av :eek:
SteveTranz4ever
Tänkte bara säga att jag fortsätter min semester och avslutar den nere i Malmö, bilade ner med 2 korta stopp på ca.5.30 = 66mil.
X-scream
nu när jag tittar tillbaks på sommaren 2005 (man får la göra det nu :) ) så har jag inte gjort ett SKIT! Vart hemma hela tiden..
Skulle iväg till tyskland men det sket sig...

usch
staz
hehe d där känner jag igen.

vilka ser man på gk imorgon då? :)
jofawe
Sådär .. då vart min semester slut då..
avslutade med en rejäl och trevlig helg uppe i Göteborg på Kalaset med mina vänner.

Skönt att man har 2½ vecka kvar av semester nu iallafall som man kan ta ut senare.

men jobba imorgon. suuuuuck!
dbl
fyyyyyyyyyy.. då börjar man jobba imorgon igen då.. vadåååå segt liksom.. orka.. hehe

RebeL9
quote:
Originally posted by dbl
var e det du bor nånstans???



på Eriksberg vid Norra Älvstranden
Aendy
Min sista semesterdag är 47 minuter gammal! ÅNGEST! Vad ända in i helvete hände med sommaren, det var ju nyss vår? *ARGH*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement