|
Sommar 2005
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Hittade ingen tråd om sommaren, finns de en så säg till så tar jag bort denna :gsmile:
Tänkte vi kunde ha en tråd tillägnad sommaren 2005...
Kanske nån vill berätta om sin sommardag eller om nån partyvecka på nån solig medelhavs ö, kanske om kommande planer...
Min helg har vart riktigt najs och somrig !
I lördags var jag på Blommor & Bin på Långholmen här i Sthlm... så jävla najs... utomhusfest, massa med folk av alla slag, massa bra musik, några kalla öl i.
Ni borde gå till Liquid och kolla in resten av picsen :)

Idag söndag så har jag vart ut på en ö i mälaren med några vänner för att sola och bada (samt en bakis pizza medhavd)
Så jävla underbar dag !!!



// Steve :gsmile:
|
|
|
| Hauken |
fyfan vad nice det där såg ut :) Kul tråd-ide.
Gårdagen spenderades på det lokala äventyrsbadet. Grillning och vollyboll i början av kvällen, sedan öl inne på själva badet. Körde egna skivor i högtalar systemet och lekte sensation 15-20 st :)
Film kommer :D
(Polaren är vakt så vi låste upp och hade hela badet för oss själva efter stängning).
Annars är det bara summercruise planerat i sommar :/ Sånt jävla projekt med allting när man bor i Norrland tyvärr :( |
|
|
| FredAcler |
Har precis kommit hem från en helt underbar vecka på gotland. :D:D
Kanonväder hela veckan och en massa sol o bad. Lyckades dock med bedriften att missa Eddie Cabrera 2ggr på samma vecka, men men det är sånt man får leva med. |
|
|
| ScuL |
denna vecka har varit jätte dålig .. temp 18 ~20 , grå.. regn och åska ibland.
idag var det 25 o lite soligare men jag fick lugna ner av min partynight :p |
|
|
| Aendy |
| Har spenderat sommaren så här långt i Skåne, sista tiden har det blivit mycket Tour de France i rutan. Dock ska jag och Reveal till Österrike kommande vecka för att spela innebandy och sedan bär det av till Stockholm för mig igen för att starta med försäsongsträningen och uppladdningen inför kommande säsong... |
|
|
| RebeL9 |
idag satt jag och polarna och solade och badade samt rökte vattenpipa på bryggan här utanför :D
i bakgrunden hade vi på nice trance. Alla i GBG-trakten får gärna ansluta sig till oss nästa gång vi samlas. Gissa om förbipasserande gjorde stora ögon när de såg de stora röda rökmolnen från oss. haha :D |
|
|
| ScuL |
antagligen ska jag till en utomhusfest i Frankrike om 2 veckor förresten. blir kul.. lagom antal besökare (200) o lite grillkött till för alla ;D
ska säkert ta kameran med mig..
bilar ner förresten... 30 mil |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte jag postar denna post här också :D Passar ju liksom in !
Innan var den på "Posta bilder på er själva"
Var ut på sjön med några från jobbet onsdag den 6e juli i Stockholms skärgård...
2 båtar
Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop
Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan :gsmile:
http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi



 |
|
|
| CJ InterCity |
haha det var inte dåligt :D
Själv var jag i Helsingör igår med lite danska polare o hade mini-dancevalley-grillfest i deras trädgård :p underbar dag, kan knappt bärga mig till nästa tillfälle!
I lördags genomförde jag och en kompis en välplanerad persiko-stöld från grannens trädgård - bildbevis kommer snart ;) |
|
|
| mr_fisken |
Borjade sommaren ner mot sensation white med allt va det innebar
Efter ett par dagar i Amsterdam med hooters och fonstershopping begav vi oss vidare till Prag med dess underbara Staropramen.

Sitter justnu och aterhemtar mig fron en dag i solen i La Coruna som ligger so mycket nord vast du kan komma i spanien. 27 grader kl 23.30 po kvallen sager en hel del :D
Hare gott allihopa, nasta stop blir Porto eller Algarve
:happy2: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by RebeL9
idag satt jag och polarna och solade och badade samt rökte vattenpipa på bryggan här utanför :D
i bakgrunden hade vi på nice trance. Alla i GBG-trakten får gärna ansluta sig till oss nästa gång vi samlas. Gissa om förbipasserande gjorde stora ögon när de såg de stora röda rökmolnen från oss. haha :D |
var e det du bor nånstans??? |
|
|
| ScuL |
har varit ute med morföräldrarna till mormors födelsestad igår




 |
|
|
|
|