|
Marco V-G.O.D.D (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
התכוונתי לא ברמה... |
אז זה לדעתי עוקף אפילו...
אולי לא דווקא גוד אבל
in charge ו RECOVERD ו indicator
ממש פצצתיים...
לא אמרתי שסימיולייטת זה לא טוב...
אבל גם לא השאר גרועים...
והגלובאל אנדרגראונג כן הייתי אומר שאם לא אז לפחות בכיוון של פרוגרסיב
אני ממש אוהב אבל את הסטייל שירים הזה (פרוגרסיב:):):))
אה וד"א טורי לקנות את הדיסק של איננרסיטי...
:D :D :D
וראיתי את הדיסק של אינרסיטי באילת!!!
מה שאנחנו ניסינו להסיג...
יש את זה להוא מהניקוי יבש בצד החיצוני של המרכז... |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אז זה לדעתי עוקף אפילו...
אולי לא דווקא גוד אבל
in charge ו RECOVERD ו indicator
ממש פצצתיים...
לא אמרתי שסימיולייטת זה לא טוב...
אבל גם לא השאר גרועים...
והגלובאל אנדרגראונג כן הייתי אומר שאם לא אז לפחות בכיוון של פרוגרסיב
אני ממש אוהב אבל את הסטייל שירים הזה (פרוגרסיב:):):))
אה וד"א טורי לקנות את הדיסק של איננרסיטי...
:D :D :D
וראיתי את הדיסק של אינרסיטי באילת!!!
מה שאנחנו ניסינו להסיג...
יש את זה להוא מהניקוי יבש בצד החיצוני של המרכז... |
מה ?!?! מזתומרת? אתה מתכוון לחנות צילום? כאילוש אפשר ללכת לקנות?!?! |
|
|
| DJ-Energy |
טוב.. שמעתי את הרדיו ריפ שהיה ב
File sharing section
ת'אמת.. לא יודע..
ה
g.o.d.d
שהשמיעו ב
Sensation
היה בהרבה ואני מתכוון בהרבה יותר טוב!!!.. אני לא מבין למה שינו אותו
אני מקווה שמה ששמעתי היה איזה מיקס ולא האוריגינל |
|
|
| Gil Shwarts |
אני חולה על הטראק הזה, הטראק הזה בטוח יקפיץ אנשים בלי סוף וזה במיוחד בגלל המעבר לווקל שיש בו שהוא פשוט מושלם!!!!
אני כבר מת שהטראק ייצא על ויניל!! |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני חולה על הטראק הזה, הטראק הזה בטוח יקפיץ אנשים בלי סוף וזה במיוחד בגלל המעבר לווקל שיש בו שהוא פשוט מושלם!!!!
אני כבר מת שהטראק ייצא על ויניל!! |
גיל שוורץ?! טכנו?! אני בשוק..... חחחח
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| טכנו זה טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווב |
|
|
| Dj Moriano |
לא אוהב טכנו דיי משעמם
קניתי הדיסק של
RICHIE HAWTIN
שלפי מה שאני הבנתי הוא אחד הדיי ג'ייאים המובילים
בסיצנת הטכנו
זה היה דיסק שהוא מיקסס על 4 או 3 פטיפונים
הוא הכניס 38 שירים על דיסק אחד
חשבתי שזה יהיה משהו פצצתי אבל זה משעמם לאללה
היו כמה טראקים שאהבתי,
אם היו שמים את חלק מהשירים במסיבה הייתי נרדם.....
BTW
ברור שיש טראקים טכנו טובים שאני אוהב |
|
|
| eXeTik |
צודק, גם אני לא אהבתי ממש בהתחלה
אבל הווקל פשוט פצצה כשמתרגלים לזה
וחוצמזה זה ההמנון החדש של אינרסיטי- אז אתה עוד תשמע את זה הרבה...
כדאי להתרגל :) |
|
|
| nimrod levi |
כן אהההה
לא לשכוח את האינרסיטי 29.12
עם כל הדיג'יים שיש שם יעופו באינטרנט מיליון סטים משם...
אני לא יכול לחכות!!!:D |
|
|
| MoSH_MaN |
מה?
טכנו זה הכי אחי
זה כל הכיף בלרקוד במסיבות
זה
Beam Vs. Cyrus |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה?
טכנו זה הכי אחי
זה כל הכיף בלרקוד במסיבות
זה
Beam Vs. Cyrus |
צודק בהחלט
Beam Vs Cyrus - Lifestyle (Megara Vs DJ Lee Mix)
הרג אותי ששמעתי את זה במסיבה
זה מקפיץ עד השמיים!! |
|
|
| MoSH_MaN |
Beam Vs. Cyrus - This is Our Music [Promo]
זה הרבה יותר טוב יש לו באסייייייייייים חווה על הזמן!
הרימקס נחמד אבל לא טוב כמו הרגיל... |
|
|
|
|