|
Marco V-G.O.D.D
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אני בכלל לא מתלהב מהשיר הזה...
אין בו מלודיה סתם טראק...:confused: |
|
|
| Trance man |
אני חולה על הטראק הזה!!!
נכון שאין בו מלודיה, זה הסיגנון של מרקו וי..הוא פשוט ענק, הוא יוצר מקורי שמנסה ליצור דברים חדשים ולא לעשות טראקים שנשמעים כמו כל הקלאב-טראנסים הסתמיים שיוצאים כל יום..
עוד טראקים מצוינים חסרי מלודיה:
Marco V - Indicator
Strobe - Human Animal
DJ Tiesto - Flight 643
Paul van Dyk - Out There
Katana - Fancy Fair
וכו'....... |
|
|
| nimrod levi |
נכון שלטראק אין מלודיה ואת כל המאפיינים של קלאב...
זה פשוט לא טראק ששומעים בבית
אבל זה טראק מפציץ שנותן בראש ואם שומעים אותו במסיבה זה פשוט מקפיץ אחושרמוטה
ובגלל זה אני אוהב לשים אותו בבית בפותל ווליום:stongue: |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
נכון שלטראק אין מלודיה ואת כל המאפיינים של קלאב...
זה פשוט לא טראק ששומעים בבית
אבל זה טראק מפציץ שנותן בראש ואם שומעים אותו במסיבה זה פשוט מקפיץ אחושרמוטה
ובגלל זה אני אוהב לשים אותו בבית בפותל ווליום:stongue: |
א. מרקו וי גאון. נקודה
ב. הוא בין הראשונים ששברו את נוסחת הקלאב טראנס והוא הביא אותה בהפוכה. לדוגמא
rank 1 feat shanokee - such is life (marco v remix)
דבר שני תחשבו איזה כבוד זה ששנתיים טראק שלו נבחר להמנון באינרסיטי. זה רק מראה כמה אוהבים אותו בהולנד
דבר שלישי כל שנה באינרסיטי יש סגנון אחר דומיננטי: בראשון זה היה יורוטראנס, בשני קלאב, בשלישי פרוגרסיב, והשנה טכנו. לכן עשו עריכה מחדש לטראק
marco v - godd
ברוח הטכנו והוא יצא מפציץ עצבני וחסר מלודיות \ עליות \ ירידות כיאה לטכנו.
אני פשוט פריק של ליין המסיבות הזה (אינרסיטי) ואני עוקב אחריו מהיום שהוא התחיל
ד"א אתם יודעים שהיה אינרסיטי באילת לפני שנתיים?!?! |
|
|
| nimrod levi |
| כן אח שלי היה שם אמר שהיה פצצה!!!!!:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Trance man
אני חולה על הטראק הזה!!!
נכון שאין בו מלודיה, זה הסיגנון של מרקו וי..הוא פשוט ענק, הוא יוצר מקורי שמנסה ליצור דברים חדשים ולא לעשות טראקים שנשמעים כמו כל הקלאב-טראנסים הסתמיים שיוצאים כל יום..
עוד טראקים מצוינים חסרי מלודיה:
Marco V - Indicator
Strobe - Human Animal
DJ Tiesto - Flight 643
Paul van Dyk - Out There
Katana - Fancy Fair
וכו'....... |
אני גם פריק של מרקו וי!!!
אני מתתתתתתתת על כל תו וטוף שיוצא לו מהמיקסר ומה אולפן!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אבל זה לא זה
זה לא כמו סימיולט לדעתי |
|
|
| Dj-2TaLL |
אז מה אם זה לא כמו סימיולייטד?!?!
טוב מאוד שלא, כמה שיותר שוני וגיוון יותר טוב...
אני ממש נדלקתי על
tilt - suduction of orphious
אולי לא חדש כלכך אבל יש לו קצב כזה...
בכלל הדיסק של גלובאל אנדרגראונד החדיר בי מחדש את האהבה שלי לפרוגרסיב!!!
:):):)
(תודה לוכסה) |
|
|
| MoSH_MaN |
| התכוונתי לא ברמה... |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אז מה אם זה לא כמו סימיולייטד?!?!
טוב מאוד שלא, כמה שיותר שוני וגיוון יותר טוב...
אני ממש נדלקתי על
tilt - suduction of orphious
אולי לא חדש כלכך אבל יש לו קצב כזה...
בכלל הדיסק של גלובאל אנדרגראונד החדיר בי מחדש את האהבה שלי לפרוגרסיב!!!
:):):)
(תודה לוכסה) |
על איזה דיסק של גלובאל אנדרגראונד אתה מדבר?
יש הרבה..
אולי הדיסק האחרון? של דיפ דיש? |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Trance man
על איזה דיסק של גלובאל אנדרגראונד אתה מדבר?
יש הרבה..
אולי הדיסק האחרון? של דיפ דיש? |
לא הוא מדבר על דיסק שאני הבאתי לו
זה ה- אריבלס
(arrivals)
הוא דיי ישן אבל ממש יפה
ונמרוד זה לא ממש פרוגרסיב... האמת לא יודע איך להגדיר את זה.
וד"א בחדש של דיפ דיש יש כמה פרוגים ודיפים ממש מעולים
אחלה דיסק לדעתי, למרות שלא תמצאו שם להיטים ודברים מקפיצים. הדגש בגלובלאנדרגראונד הוא על המיקס ופחות על המוסיקה עצמה, למרות שהיא נחשבת לבין האיכותיות בעולם |
|
|
| Trance man |
אהה כן, זה
sampler
של הגלובאל אנדרגראונד..כאילו מבחר קטעים שהיו בכמה דיסקים האחרונים של הגלובאל אנדרגראונד..באמת הוא טוב מאוד..
אבל הסמפלר שיצא לפניו היה הרבה הרבה יותר טוב..
קראו לו
destinations
שמעת אותו?
| quote: | | הדגש בגלובלאנדרגראונד הוא על המיקס ופחות על המוסיקה עצמה |
זה לא ממש נכון..תשמע למשל את הגלובאל אנדרגראונד ה16,של דייב סימן או 13 של סשה..הם מלאים בלהיטי דיפ טראנס ופרוגרסיב האוס..
וצודק, הדיסק של דיפ דיש מצוין! |
|
|
|
|