|
[28-08-2005] Dance Tour @ Malieveld Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
| ga zo is ff kijken hoe het daar is |
|
|
| Three 'O Three |
Tijs08, Dj Lex en moi zijn even wezen koekeloeren vanmiddag op het Malieveld.
Was best lachen, alhoewel de muziek over het algemeen bestond uit te trancerige Randy Ketamine-achtige tracks. Maar goed, dat wisten we van te voren.
Humor: 5 minuten na de start van Jean zijn set stopte de installatie ermee. RESPECT THE SKILLS! Blijdschap alom.
TA's gespot: Snuggle (was blij ons te zien, zie onder), jp en Magik54. Was nog even gezellig, maar we waren te lam om nog langer sociaal te blijven doen. Sorry daarvoor.

Verder was het wel een beetje een publiek van 'zien en gezien worden'... Zie sessie hieronder.

Grtz. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Humor: 5 minuten na de start van Jean zijn set stopte de installatie ermee. RESPECT THE SKILLS! Blijdschap alom.
Verder was het wel een beetje een publiek van 'zien en gezien worden'... Zie sessie hieronder.
Grtz. |
Zeker vet voor Jan!! Ik heb me kapot gelachen, heeeerlijk!!! Was een top dag, fantastisch weer en meneer Heineken ging er ook goed in!!
Mooie sessie man, wat was die gozer ver weg, het leek wel of hij zijn volkstuintje aan het zoeken was :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ziet er ook vet druk uit... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ziet er ook vet druk uit... |
Ja daar niet, maar bij de kassa wel!! Ze gaven iedere keer teveel geld terug :D |
|
|
| jp |
| Er werd flink gereld om 20:00hr. Voor de rest vermakelijk :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ja daar niet, maar bij de kassa wel!! Ze gaven iedere keer teveel geld terug :D |
Hee, dat komt me bekend voor! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by jp
Er werd flink gereld om 20:00hr. Voor de rest vermakelijk :) |
Bram zei al dat hij wat van plan was :mad: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Er werd flink gereld om 20:00hr. Voor de rest vermakelijk :) |
Om 22:10 toen het fuifje over was, konden de rest van de rellen "vanzelfsprekend" niet uitblijven (tis en blijft De Haag) :rolleyes:
Zelfs Da Silva zette een flinke sprint in richting de knokpartij :toothless
WB Jean: damn, dat is me nog eens een goeie bak ! Full respect for the soundman ! :haha:
Kga eens ff fotootjes koekeloeren ;) |
|
|
| SnuggLe |
Heb me ook wel vermaakt! Niet vanwege de muziek (zoals wordt gezegd: Katana achtige (tech?)trance), maar wel leuk om mensen te kijken. Ondanks de foto's van Dave was het wel druk. Denk dat er in totaal 5000 man ofzo waren.
Publiek was flink gemeleerd, veel ouderen en ook kinderen. Maar ook echte Haagse Harries. Die zullen ook vast wel gereld hebben ja, maar daarom was ik ook om 18:30 weg. Ik had mijn mensen geinstrueerd om te gaan rellen rond 20:00 uur, gelukkig hielden ze zich daaraan ;)
En Jean, wat een aanfluiting, hahahaha! Ten eerste komt die sukkel veels te laat, en hadden we een of andere Arie. Daarna valt de muziek uit, de kneus! Iedereen lachen en roepen "SUKKEL!". Mooie was ook dat die SUKKEL van een Mc ging springen op het platform waar de booth stond, en dus: de plaat sloeg over. Echt, schiet die Mc's maar af.
Veel hitjes kwamen voorbij, Rank 1 was echt te KUT voor woorden in het begin, aan het einde (toen hij opbouwde naar Remy) was het wel aardig. Leuk om de (lamme) R'dammers nog even te zien, die mij natuurlijk op de foto moesten zeggen, zo fotogeniek ben ik wel :toothless Maar, ik was wel blij jullie te zien hoor ;) Jou tepel was ook blij mij te zien, niet Tijs? :p :p :p (Respect the skillz :p)
Oh, wat foto's komen vanavond wel een keer. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jou tepel was ook blij mij te zien, niet Tijs? :p :p :p (Respect the skillz :p)
|
Nee man, ik had net een Smint op :D |
|
|
| ZZandirt |
ach.... aardig feestje... toen aan kwamen lopen, was vriend Jean net zijn laatste plaat een het opleggen. (dus buiten de gate maar ff jointje gerookt tot ie klaar was...)
staat er zo'n sukkel bij de poort die wilde dat de vriendin met wie ik was haar insuline-pomp inleverde.... (right!! dat ding kan je alleen loskoppelen als je steriele naalden bij je hebt....niet dus....is er niet een soort minimum opleiding voor die gasten??)
verder zonder problemen naar binnen, waar we meteen jp(&co) & magik tegenkwamen.. even staan kijken bij rank one, maar dat was (als verwacht) niet echt bijzonder. vond remy nogal boom boom en wat Gizmo daar deed, vraag ik me nu nog af... van de rellen niets mee gekregen (behalve wat op en neer geloop om een uur of 8)
toch marco V maar ff afgewacht. best een lekker set, maar hebbem wel eens beter zijn best zien doen...
Da silva mag wat mij betreft in de ww....
half tien vertrokken en behalve een peloton "vrienden" net buiten de poort (buiten???? waarom niet binnen?????) niets gemerkt van relletjes... behalve dan misschien dat er een hoop matjes en voetbalshirtjes rondliepen die niet vrolijk keken..... half tien bleek een goede keuze te zijn achteraf....
kortom: leuk feestje. niet te druk, inderdaad een lekker afwisselend publiek en redelijke muziek... geluid mocht wat mij betreft ietsje beter,.. het weer was geweldig... plenty port'o'potties en genoeg ruimte om ff te zitten en een jointje te roken in de zon.... |
|
|
|
|