return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[28-08-2005] Dance Tour @ Malieveld Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Gezien het aantal bezoekers en het aantal TAers dat aanwezig was is mijn poging 'Ontloop zoveel mogelijk TA'ers en vooral Snip en Snap' toch heel goed geslaagd moet ik zeggen! :haha: :happy2: :toothless
Shadow
ik kreeg gister een smsje van een vriend van me, die was er al vanaf het begin. Hij had het er over dat het veld even ontruimd moest worden vanwege een bommelding en dat het daarna keihard begon te regenen en dat hij toen maar rond 16:00 naar huis is gegaan. Normaal gesproken is hij heel erg betrouwbaar maar volgens mij heeft hij maar een eind in de ruimte lopen lullen, want lees er hier niks van terug.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Shadow
ik kreeg gister een smsje van een vriend van me, die was er al vanaf het begin. Hij had het er over dat het veld even ontruimd moest worden vanwege een bommelding en dat het daarna keihard begon te regenen en dat hij toen maar rond 16:00 naar huis is gegaan. Normaal gesproken is hij heel erg betrouwbaar maar volgens mij heeft hij maar een eind in de ruimte lopen lullen, want lees er hier niks van terug.

Nou, ik weet niet waar hij was, maar het regende toch echt niet :stongue: :tongue3
MaGiKaL_MiKe
rond 4 uur regen? haha nee toen scheen de zon volop en toen was er nog helemaal niks aan de hand, er hing juist een hele vredige sfeer toen.

Toen ik later rond 8e terug kwam zag ik ineens 3 politie busjes het veld op komen rijden en een auto met wat leuke hondjes. Enkele minuten daarna was er geloof ik weer helemaal niks aan de hand...

Marco V draaide een erg lekkere set vond ik, en ik was verbaas dat iedereen zelfs los ging op de electro techno plaatjes, die vooral het begin van marco zn set veroverde. Hij eindigde met Tainted (Love) Schall en daarna nog een enorme electro achtige beuker, die geloof ik op zijn nieuwe album komt te staan :crazy:.
Shadow
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, ik weet niet waar hij was, maar het regende toch echt niet :stongue: :tongue3

vond het ook al zo raar ja. Want bij ons (Hellevoetsluis) was het prachtig weer en kon me ook moeilijk voorstellen dat het in Den Haag noodweer zou zijn.
SnuggLe
http://partyflock.nl/gallery/4581/PAGE/A.html

Daar staat mijn beperkte verzameling fototjes.
eieregooie
Ik ben langs t malieveld gereden zaterag, maar t is me niet opgevallen dat er een feestje aan de gang was, dus erg heftig zal t niet geweest zijn :p
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik ben langs t malieveld gereden zaterag, maar t is me niet opgevallen dat er een feestje aan de gang was, dus erg heftig zal t niet geweest zijn :p

het was dan ook op zondag...:haha:
eieregooie
Oh, vandaar :p
jp
Die Mexican Whopper was toch wel echt het klapstuk van de Dancetour

Zie ik jou nou weer op Koe-Base Zannie? :D

Loraine
ROFLMAO ! Heerluk wrede revieuws weer ! :haha: :haha:
Tainted Love (Soft Cell) was idd erg apart !! Als je van gladde nichtenpop houdt, is die plaat zeker über ! :crazy: :crazy:
Ach ja...Da Silva (trek die "La Vache Qui Rit" neusring eruit, poets de plakplaatjes weg, snoer 'm de mond en afvoeren richting Parnassia maar !)...iemand gezien hoe die als Mr.Oizo over het podium headbangend stond te sjezen ? Heb werkelijk helemaal krom gelegen van het lachen !!
Piet Bervoets stond als een zoutzak te draaien: dan vraag je je toch af of die gast het überhaupt nog wel voor zijn plezier doet ?! Na Flop Gear en Opium *kuch* 17 vraag ik me af hoever ze afgegleden zijn en hoe die gasten ooooooit Airwave hebben kunnen maken ? (Of wellicht beter andersom redeneren...? :toothless) Ik heb Rank1 op TE 2002 toch echt anders op intern geheugen staan :wtf:
Remy gooide er idd wel aardig wat strakke beats in, maar die gast leek er tenminste nog zin in te hebben en dat werkt toch aanstekelijk op ut publiek. En ja...tis en blijft De Haag...gaat vlgs mij nix boven een thuissetje draaien voor een deejee... Niet geheel mijn kopje thee, maar wel te drinken...
Maar wat die Grizmo nou opeens op het podium deed ?? :rolleyes: Beats me
En Marco V....was toch wel goed te versmaden setje, niet de allerbeste maar ach....Kwas al gaar en dan is die beukmuziek wel aangenaam om nog enigzins alert te blijven in de trein ;)
Enrico
Zeeer vette party en dat in Den Haag, wat wil je nog meer? :)
Trance, Zon, Bier en Chicks!

Enige wat tegen viel was die whopper.....plus de crappy bediening bij de burger king :(
Zeker voor herhaling vatbaar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement