|
Aangifte...?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by xxl
Wat een drol. De pliesie helpt 'em toch niet... Succes ermee! |
Daarom is het dus komisch dat hij aangifte gaat doen in Rijswijk (neem ik aan) waar hij woont, daar ken ik iedereen uit het hele bureau,omdat ik daar 1,5 jaar gewerkt heb :D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Daarom is het dus komisch dat hij aangifte gaat doen in Rijswijk (neem ik aan) waar hij woont, daar ken ik iedereen uit het hele bureau,omdat ik daar 1,5 jaar gewerkt heb :D |
Hahaha:D
Trouwens hoe kan hij de internet nick Snuggle aan een persoon linken dan:p |
|
|
| jp |
Verjaringstermijn voor dit soort dingen is volgens mij 3 jaar
En over die kuub zand in z'n voortuin zullen we maar niet lullen ;) |
|
|
| eieregooie |
| ik vinnet sowieso een beetje vaag dat ie iemand gaat aanklagen voor het op internet zetten van informatie die toch al op internet staat :conf: |
|
|
| jp |
| Komt Peter daar bij het bureau, gaat hij meneer agent ook een makkelijk nummer aansmeren :haha: |
|
|
| robin |
:haha:
Vraag m eens hoe het ging daar op het bureau :D
btw, waarom zie ik google ads in dat oude topic :conf:
onder de 1e post van iedere pagina :whip: |
|
|
| eieregooie |
Ik zag ze ook :mad:
Ik vraag me af of die kerel zichzelf wel bij de kamer van koophandel heeft ingeschreven... Anders moeten we hem misschien aangeven voor illegale handel in pre-paid kaarten :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
:haha:
Vraag m eens hoe het ging daar op het bureau :D
btw, waarom zie ik google ads in dat oude topic :conf:
onder de 1e post van iedere pagina :whip: |
"Ik heb nog teruggestuurd van: Mijn echte naam is ***, dan kan je dat gebruiken bij de aangifte. Je kan ook vragen naar [naam agent] of [naam agent], die kennen me wel."
LOL :D |
|
|
| SnuggLe |
Deel 2:
| quote: | Volgens de politie zou ik eerst nog 1 keer aan jou moeten vragen of je deze gegevens s.v.p. weg zou willen halen.
Deze zijn ZONDER mijn toestemming geplaatst, en dit mag niet. |
Even gebeld net naar oud collega's van Bureau Rijswijk of hij nou langsgeweest is en met wie hij gesproken heeft, en wat er strafbaar van is. Volgensmij 0,0, maar ik vind het wel lachen :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik zou me er echt totaal niet druk om maken. Die kerel heeft alles niet echt op een rijtje zo te lezen... |
|
|
| jp |

Klaag de telefoongids dat ook maar aan... :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik zou me er echt totaal niet druk om maken. Die kerel heeft alles niet echt op een rijtje zo te lezen... |
Komt goed, ik vind het alleen maar komsich. |
|
|
|
|