return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Aangifte...??
View this Thread in Original format
SnuggLe
LoL, eh, ik kreeg net op PF het volgende bericht:

quote:
Beste Snuggle,

Zag vandaag dat jij mijn adres + gegevens op tranceaddict.com hebt gepost, zonder dat ik hier om gevraagd had.

Ook heb ik echter nooit iets met een ftp of hd te maken gehad.

Iemand heeft mijn gegevens gebruikt, en ik zal hier dus morgen ook aangifte voor doen.
Hierbij zal ik ook opnemen dat jij mijn gegevens gepost hebt op www.tranceaddict.com

Vast en zeker denk je nu, hoe komt hij aan mij op partyflock?
Ik kon je helaas geen bericht sturen op tranceaddict, dus denk ik zoek je nickname op op partyflock.

Bij deze.

Peter Prenger
en niet Peewee


Dus.... iemand ENIG idee waar dit over gaat? :toothless

Het gaat om deze gast: http://partyflock.nl/user/11978.html

Ik kan me nul komma nu herinneren van enig adres of wat dan ook. Maarja, als hij aangifte wil gaan doen, moet hij dat zeker doen:) Ik zou niet weten wie/wat het is..... en waar het over gaat (een FTP??)

Anyway, ik vind het wel komisch. We zullen zien wat dit ons gaat bregen :D I'll keep you posted.
MaGiK54
Ben je weer stout geweest Snug......:clown:

Hebbie hem geantwoord en wat ?
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ben je weer stout geweest Snug......:clown:

Hebbie hem geantwoord en wat ?


Ja, iets in de trant van:

Kerel, ik weet TOTAAL NIET waar je het over hebt.

We zullen zien.
Phortje
Jaaaaja :p
Misschien een vage actie toen je stoned was? :p
ZZandirt
hey snugs, volgens mij doe jij het nu echt wel in je broek, of niet??
beetje dreigen aangifte te doen... foei!!!
niet dreigen peewee, DOEN!!!!!!! je maakt meer indruk als je zegt al aangifte gedaan te hebben ipv loze dreigementen.....morgen aangifte doen... bah... mijn ouders hadden vroeger een tegeltje naast de open haard : "morgen gaan we sparen" nou, morgen bleef morgen....
:whip: :whip: :whip:
ZZandirt
z'n vriendin noemt 'm trouwens wel peewee..... (vraag me af waarom....:D)
vriendin being an overstatement.
SnuggLe
Heb de thread:

http://www.tranceaddict.com/forums/...=8&pagenumber=1

LOL, 2001.
Oh, en kijk waar hij woont: Rijswijk.
Weet iemand nog waar ik mijn scriptie heb gedaan, en bij welke organisatie vooral? Juist. Ik ben benieuwd naar de aangifte ;)
MaGiK54
Wat een kneus zeg.......na 4.5 jaar hierover te gaan zeiken......:o

Dit vraagt om een nieuwe actie jegens deze personn...:D
BaRTeZ
Hey Snug, ik heb hier nog een HD van 20GB liggen. Kan ik daar een accountje op je FTP voor krijgen? :toothless
ahp2002
LOL

Opti
SnuggLe, het gaat hierover:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/11596
MaGiK54
Aaaaaaaaaah gewoon zichzelf gezocht op google en toen kwam hij ook de post van Snuk op het spoor......

Maar gezien de post van Opti blijkt maar weer wat voor triest figuur PeeWee is......aangezien Snuk niet de enige is, die hij over de zeik heeft gekregen.....:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement