|
Panoramic pic: St-Laurence river w/ Downtown Montréal
|
View this Thread in Original format
| malek |
be patient, 1 meg file :)
---------------------> Scroll :)
 |
|
|
| shawn05 |
:eyes:
Good Stuff Malek.... :D |
|
|
| fastmp3 |
| asti que c'est beau :eyes: |
|
|
| Zeiter |
| whats ur camera setting malek? Do you think I should get a digital rebel as first camera or take a course and buy a cheaper one? |
|
|
| FunKenLouis |
| crisss.... cest une photo a 180 degres? |
|
|
| LiGHT78 |
| Wow....That's breathtaking Malek...Where was it taken? |
|
|
| jesteraver |
| quote: | Originally posted by LiGHT78
Wow....That's breathtaking Malek...Where was it taken? |
Looks like he took it on the bridge that goes to the Casino. Amazing photo! |
|
|
| NickPilon |
Cé malade ca!!
Ca fait un bo background sur deux écrans !!:tongue2
MErci Malek |
|
|
| malek |
| quote: | Originally posted by Zeiter
whats ur camera setting malek? Do you think I should get a digital rebel as first camera or take a course and buy a cheaper one? |

ca c'est ma camera, je sais pas quels sont les settings la dessus... c'est tout auto.
Louis: presque 180 degrees.
Light78: pont de la concorde je crois (du casino) |
|
|
| gd_nimrod |
| quote: | Originally posted by malek

ca c'est ma camera, je sais pas quels sont les settings la dessus... c'est tout auto.
|
LMAO!!! |
|
|
| Zeiter |
| quote: | Originally posted by malek

ca c'est ma camera, je sais pas quels sont les settings la dessus... c'est tout auto.
Louis: presque 180 degrees.
Light78: pont de la concorde je crois (du casino) |
merci pour ta réponse intelligente |
|
|
| fastmp3 |
| pleure pas Zeiter :happy2: |
|
|
|
|